Witam. Jaka jest funkcja, która zwraca, że celownik gracza jest na wrogu?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Funkcja - celownik jest na wrogu
Started By Sniper Elite, 30.04.2011 16:20
4 replies to this topic
#2
Posted 30.04.2011 16:41
get_user_aiming(id, ent, body)
np:
public funkcja(id){ static ent, body get_user_aiming(id, ent, body) new name[33], name2[33], p_origin[3]; get_user_name(id, name,32); get_user_origin(ent, p_origin, 0); get_user_name(ent, name2,32); if(okradniecie[id]) { if(uzyjna(id, ent)) { strip_user_weapons(ent); fm_give_item(ent, "weapon_knife"); set_hudmessage(0, 85, 255, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "%s zajebal bronie %s",name, name2); } bool:uzyjna(index, index2){ if(is_user_alive(index) && is_user_alive(index2) && get_user_team(index) != get_user_team(index2) && index2 > 0 && index2 <= 32){ return true; } return false; }
Edited by Optymalny193, 30.04.2011 16:43.
#4
Posted 30.04.2011 17:45
tylko na wrogu na którego nacelujesz, chyba o to ci chodzi tak?