Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasą - Komplikowanie niepowdzenie ...

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 30.04.2011 11:00

Mam problem z komplikacją mojej Klasy ...

Proszę was o poprawienie tej klasy ...
I proszę o nie usuwanie dedykacji itp. ...

Za pomoce +++

Sma w załączniku ...

Oto Errory:
Spoiler


___________________________

+ proszę was o plik sma i amxx

Załączone pliki


Użytkownik emiona1 edytował ten post 30.04.2011 11:02


#2 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 30.04.2011 11:01

sma by sie przydalo^^
  • +
  • -
  • 0

#3 Skrypcio

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:165
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Munchen-Monachium
Offline

Napisano 30.04.2011 11:57

\tab if(!is_valid_ent(ent))\par
\tab\tab return;\par
\tab\tab\par
\tab new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);\par
\tab if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))\par
\tab\{\par
\tab\tab new Float:fOrigin[3];\par
\tab\tab entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);\par
\tab\par
\tab\tab new iOrigin[3];\par
\tab\tab for(new i=0;i<3;i++)\par
\tab\tab\tab iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);\par
\tab\tab\par
\tab\tab message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);\par
\tab\tab write_byte(TE_EXPLOSION);\par
\tab\tab write_coord(iOrigin[0]);\par
\tab\tab write_coord(iOrigin[1]);\par
\tab\tab write_coord(iOrigin[2]);\par
\tab\tab write_short(sprite_blast);\par
\tab\tab write_byte(32); \par
\tab\tab write_byte(20); \par
\tab\tab write_byte(0);\par
\tab\tab message_end();\par
\tab\tab\par
\tab\tab new entlist[33];\par
\tab\tab new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);\par
\tab\tab\par
\tab\tab for (new i=0; i < numfound; i++)\par
\tab\tab\{\tab\tab\par
\tab\tab\tab new pid = entlist[i];\par
\tab\tab\tab\par
\tab\tab\tab if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))\par
\tab\tab\tab\tab continue;\par
\tab\tab\tab\tab\par
\tab\tab\tab cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));\par
\tab\tab\}\par
\tab\tab remove_entity(ent);\par
\tab\}\par
\}\par
\par
public NowaRunda()\par
\{\par
\tab new ent = find_ent_by_class(-1, "mine");\par
\tab while(ent > 0) \par
\tab\{\par
\tab\tab remove_entity(ent);\par
\tab\tab ent = find_ent_by_class(ent, "mine");\tab\par
\tab\}\par
\}\par
\par
public client_disconnect(id)\par
\{\par
\tab new ent = find_ent_by_class(0, "mine");\par
\tab while(ent > 0)\par
\tab\{\par
\tab\tab if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)\par
\tab\tab\tab remove_entity(ent);\par
\tab\tab ent = find_ent_by_class(ent, "mine");\par
\tab\}\par
\}\par
\f1\par
}




O ***** po co te / i w ogóle kolejność widze nową zrobiłeś dlatego ci nie idzie cała klasa zle zrobiona

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 30.04.2011 11:59

Do edytowania używaj Notatnika lub AMXX Studio, a nie WordPada...
  • +
  • -
  • 0

#5 Grandi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:104
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Cs
Offline

Napisano 30.04.2011 14:18

Trzymaj nie wiem, czy będzie wszystko działać najlepiej sprawdź:)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

I'm Back


#6 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.04.2011 15:58

Sma całkowicie zwaliłes. Bardzo, ale to bardzo.
Co to są za: \par, \tab itp. ???
Amxx studio lub Pawn studio nie masz?
A na dodatek zmiennych i stałych nie dopisałes do modelu miny.
Żal, żal...
Ale masz poprawiłem.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych