chciałbym uzyskać efekt ze ent zawsze jest oświetlony na maksa niezależnie od miejsca na mapie w jakim sie znajduje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ent "odporny" na światło
Temat rozp. DarkGL, 29.04.2011 15:22
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.04.2011 15:22
#2
Napisano 29.04.2011 15:38
To może jakoś sie pobawić z TransAdd ? Rozjaśnia maksymalnie tylko kwestia widoczności
#3
Napisano 29.04.2011 21:28
Spróbuj tego:
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
public plugin_precache( ) {
register_forward( FM_AddToFullPack, "fwd_AddToFullPack" );
}
public fwd_AddToFullPack( entState, e, ent, host, iHostFlags, iPlayer, pSet ) {
if( !iPlayer || !is_user_alive( host ) || !pev_valid( ent ) )
return 1;
set_pev( ent, pev_light_level, 180.0 );
return 1;
}
#4
Napisano 29.04.2011 22:49
dlaczego set_pev w addtofullpack? albo set_es albo w startframe
#5
Napisano 29.04.2011 22:51
Można też zarejestrować thinka na dany classname chyba że ten pev raz sie ustawi i jest stały cała mapę.
#6
Napisano 29.04.2011 23:26
ortega nie to nie działa na aliedzie jest ze light_level działa tylko dla gracza no i chyba tak jest bo na moim encie nie chce dzialac
próbowałem jeszcze dać w fullpack
próbowałem jeszcze dać w fullpack
set_es(entState, ES_RenderMode, kRenderTransAdd) set_es(entState, ES_RenderAmt, 255)bez skutku
#7
Napisano 30.04.2011 00:52
powiedz może co to za ent, model zapisany w mapie czy .mdl czy sprite
#8
Napisano 30.04.2011 07:52
zwykly mdl
#9
Napisano 30.04.2011 08:46
Nie odczytałem, że mdl, a nie byt gracza. Ostatnia rzecz, która przychodzi mi do głowy ale ze zwykłym mdl powinna działać:
//es_effects, ef_brightlight
set_es( entState, EntityState:12, 4 );
//es_effects, ef_brightlight
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych