Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ent "odporny" na światło


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.04.2011 15:22

chciałbym uzyskać efekt ze ent zawsze jest oświetlony na maksa niezależnie od miejsca na mapie w jakim sie znajduje
  • +
  • -
  • 1

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.04.2011 15:38

To może jakoś sie pobawić z TransAdd ? Rozjaśnia maksymalnie tylko kwestia widoczności
  • +
  • -
  • 0

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 29.04.2011 21:28

Spróbuj tego:
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

public plugin_precache( ) {
register_forward( FM_AddToFullPack, "fwd_AddToFullPack" );

}

public fwd_AddToFullPack( entState, e, ent, host, iHostFlags, iPlayer, pSet ) {
if( !iPlayer || !is_user_alive( host ) || !pev_valid( ent ) )
return 1;

set_pev( ent, pev_light_level, 180.0 );
return 1;
}

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 29.04.2011 22:49

dlaczego set_pev w addtofullpack? albo set_es albo w startframe
  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.04.2011 22:51

Można też zarejestrować thinka na dany classname chyba że ten pev raz sie ustawi i jest stały cała mapę.
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.04.2011 23:26

ortega nie to nie działa na aliedzie jest ze light_level działa tylko dla gracza no i chyba tak jest bo na moim encie nie chce dzialac
próbowałem jeszcze dać w fullpack
set_es(entState, ES_RenderMode, kRenderTransAdd)
	set_es(entState, ES_RenderAmt, 255)
bez skutku
  • +
  • -
  • 1

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 30.04.2011 00:52

powiedz może co to za ent, model zapisany w mapie czy .mdl czy sprite
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.04.2011 07:52

zwykly mdl
  • +
  • -
  • 1

#9 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.04.2011 08:46

Nie odczytałem, że mdl, a nie byt gracza. Ostatnia rzecz, która przychodzi mi do głowy ale ze zwykłym mdl powinna działać:
set_es( entState, EntityState:12, 4 );

//es_effects, ef_brightlight
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych