Poskładałem wszystkie dane z tego wątku GodMod/NoClip/Znikanie no ale niestety coś jest nie tak.
Bardzo bym prosił o rzucenie okiem na ten twór, chodzi o to że zrobiona przeze mnie klasa powinna posiadać 1-krotne użycie w ciągu rundy "mocy" GodMod na 3sek. wraz z progress barem czasu trwania umiejętności włączonej.
Jeżeli to możliwe to potrzebowałbym też drugą identyczną wersję tylko nie z GoDMoD'em a z znikaniem -> set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1); bo nie wiem jak to ustawić.
Gdy tworzę klasę z godmode na 3 sek 1krotne użycie w ciągu rundy z progressbar:
W public UzyjPrzedmiotu:
if(klasa_gracza[id] == MojaKlasa) { set_task(3.0,"godon",id,"",0,"a",1); }
Na początku pliku dodajemy:
new GodmodeZuzyte[33];
Trochę zmienić w publicach:
public godon(id) { if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1) { GodmodeZuzyte[id] = 1 set_user_godmode(id, 1) set_task(3.0,"godoff",id,"",0,"a",1) } else { return PLUGIN_CONTINUE; } } public godoff(id) { set_user_godmode(id, 0) }
I w PoczatekRundy:
GodmodeZuzyte[id] = 0
co do paska który pokazuje np trwanie danego itemku to:
jeśli dodajemy coś w public UzyjPrzedmiotu, np.
if(klasa_gracza[id] == MojaKlasa) { set_task(3.0,"godon",id,"",0,"a",1); }
to po
set_task(0.1,"godon",id,"",0,"a",1);dodajcie linijkę
set_bartime(id, 3, 0)
a to wklejacie na koniec kodu z COD'em
stock set_bartime(id, czas, startprogress=0) { message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, get_user_msgid("BarTime2"), _, id) write_short(czas); write_short(startprogress); message_end(); }
Przy kompilacji w tym miejscu:
if(!equal(GodmodeZuzyte[id], 1)
błąd kompilacji:
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 2430
jakieś sugestie?