Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Modele dla graczy
Temat rozp.
daniosik
, 29.04.2011 06:19
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.04.2011 06:19
Witam. Sprawdzałem inne pluginy do modeli i wszystkie wywalają graczy z serwera z powodem: Reliable channel overflowed
Plugin ma dawać model dla drużyny TT o nazwie x1 i dla CT o nazwie x2
Plugin ma dawać model dla drużyny TT o nazwie x1 i dla CT o nazwie x2
#3
Napisano 01.05.2011 14:12
Za duzo modeli przesylasz podczas spawnu.
#4
Napisano 01.05.2011 18:38
A powiesz mi jak zrobić, żeby nie wyrzucało graczy?
#5
Napisano 01.05.2011 19:31
Modele ustawiaj 1 s po zrespieniu sie.A powiesz mi jak zrobić, żeby nie wyrzucało graczy?
#6
Napisano 02.05.2011 07:30
Dzięki, ustawiłem czas w task'u "random_float" i wszystko działa poprawnie.
Jednak nie wszystko. Przy 18 osobach na serwerze i tak wywala. ;/
Jednak nie wszystko. Przy 18 osobach na serwerze i tak wywala. ;/
Użytkownik daniosik edytował ten post 06.05.2011 06:24
#7
Napisano 06.05.2011 10:36
logi erory pokaz
#8
Napisano 06.05.2011 12:59
Nic nie ma w logach, errorów też nie ma.
Oto plugin którego używam
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Modele"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
new Float: czas = random_float(1.5, 7.0)
set_task(czas, "ustaw", id, _, _, "a", 1)
}
public ustaw(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
cs_set_user_model(id, "wiezien_k")
}
if(get_user_team(id) == 2)
{
cs_set_user_model(id, "gign")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/wiezien_k/wiezien_k.mdl")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Oto plugin którego używam
Użytkownik daniosik edytował ten post 09.05.2011 14:11
#9
Napisano 22.05.2011 19:55
możesz użyc pętli i dla każdego gracza w ciągu x sekund ustawi model (dla każdego w innym czasie)
tzn.
tzn.
for(new i = 1; i < 32; i ++) { new Float: czas = random_float(1.5, 7.0); set_task(czas, "ustaw", i); }
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych