Nie rozumiem powinno byc dobrze ;/. Teraz znowu nie zmienia sie dmg.
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "DmgKosa");
new gUserSkill[33];
public exp_wybierz_3(id, menu_exp_3 , item)
{
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu_exp_3, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new klawisz = str_to_num(data)
switch(klawisz)
{
case 1 : {
//if(PlayerLevel[id] <= 24) {
//ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun XpMod]^x01 Nie masz^x03 25^x01 levela!");
//}
//else
if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun XpMod]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktykosa[id] >= 2) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun XpMod]^x01 Przepraszam, masz juz^x03 %i^x04 /^x03 2^x01!", punktykosa[id]);
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktykosa[id] += 1;
gUserSkill[id] ++;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun XpMod] Dodanie punkta do Wieksze DMG z Kosy zakonczone sukcesem!");
}
}
menu_destroy(menu_exp_3);
menu_xp_3(id);
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2 : {
if(PlayerLevel[id] <= 26) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun XpMod]^x01 Nie masz^x03 27^x01 levela!");
}
else if(punkty[id] == 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun XpMod]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci punktow!");
}
else
{
if(punktyhe[id] >= 2) {
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun XpMod]^x01 Przepraszam, masz juz^x03 %i^x04 /^x03 2^x01!", punktyhe[id]);
}
else
{
punkty[id] -= 1;
punktyhe[id] += 1;
ColorChat(id, GREEN, "[DeathRun XpMod] Dodanie punkta do Wieksze DMG z HE zakonczone sukcesem!");
}
}
menu_destroy(menu_exp_3);
menu_xp_3(id);
SaveData(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 8: {
menu_xp_2(id);
menu_destroy(menu_exp_3);
}
}
}
public DmgKosa(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits){
if(gUserSkill[Attacker]) {
if(is_user_connected(Attacker) && is_user_connected(Victim))
{
if(get_user_weapon(Attacker) == CSW_KNIFE)
{
SetHamParamFloat(4, damage * 9.5);
}
return HAM_OVERRIDE;
}
}
return HAM_IGNORED;
}