Witam, mam pytanie, chciałbym wiedzieć jak zrobić item który będzie powodował to że można mieć tylko nóż. Szukałem po dbmod5.9.sma ale nie mogłem znaleźć tego co u ninji jest. Z góry dziękuję za pomoc i z pewnością za pomoc dam reputację.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Jak zrobić pewny item?
Temat rozp. BliBs_Pl, 27.04.2011 20:20
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.04.2011 20:20
#2
Napisano 27.04.2011 20:23
robisz nowa zmienna
np
w
np
new player_b_mamnoz[33]
w
public CurWeapon(id)
if ((weapon != CSW_C4 ) && (player_b_mamnoz[id]== 1)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") on_knife[id]=1 }
#3
Napisano 27.04.2011 20:36
Na górze masz już wykluczenie C4 tu dajesz wykluczenie...To ja już nie wiem...wystarczy to:robisz nowa zmienna
npnew player_b_mamnoz[33]
wpublic CurWeapon(id)if ((weapon != CSW_C4 ) && (player_b_mamnoz[id]== 1)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") on_knife[id]=1 }
if ((weapon != CSW_C4 ) && (player_b_mamnoz[id]== 1)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") }
#4
Napisano 27.04.2011 20:44
Po co kolejny if?
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja || player_b_mamnoz[id]))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
Użytkownik GoldeN edytował ten post 27.04.2011 20:44
#5
Napisano 27.04.2011 21:33
a może nie ma klasy ninja skąd wiesz ?
#6
Napisano 27.04.2011 21:44
Tylko mam pytanie gdzie to mam powstawiać w diablomodzie bo nie zapominajcie że to ma być item. Chodzi mi o to by zmienić klasycznego ninja ringa na zupełnie inny item który daje 1 widoczności i samą kosę.
#7
Napisano 28.04.2011 20:09
To dodajesz to jak koledzy u gory pokazali i dajesz tak chyba:
Tam gdzie XX numer twojego itemu
case XX:
{
player_item_name[id] = "<Nazwa itemu>"
player_item_id[id] = rannum
player_b_inv[id] = 1
player_b_mamnoz[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1 niewidzialnosci i Mozesz Miec tylko Noz.",player_item_name[id]
Tam gdzie XX numer twojego itemu
Użytkownik HardcoR AnGeL edytował ten post 28.04.2011 20:09
#8
Napisano 28.04.2011 21:35
reset items skills:
player_b_mamnoz[id] = 0
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych