Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić pewny item?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 27.04.2011 20:20

Witam, mam pytanie, chciałbym wiedzieć jak zrobić item który będzie powodował to że można mieć tylko nóż. Szukałem po dbmod5.9.sma ale nie mogłem znaleźć tego co u ninji jest. Z góry dziękuję za pomoc i z pewnością za pomoc dam reputację.
  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 27.04.2011 20:23

robisz nowa zmienna

np

new player_b_mamnoz[33]


w

public CurWeapon(id)


if ((weapon != CSW_C4 ) && (player_b_mamnoz[id]== 1))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}

  • +
  • -
  • 1

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.04.2011 20:36

robisz nowa zmienna

np

new player_b_mamnoz[33]


w

public CurWeapon(id)


if ((weapon != CSW_C4 ) && (player_b_mamnoz[id]== 1))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}

Na górze masz już wykluczenie C4 tu dajesz wykluczenie...To ja już nie wiem...wystarczy to:
if ((weapon != CSW_C4 ) && (player_b_mamnoz[id]== 1))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
}

  • +
  • -
  • 1

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 27.04.2011 20:44

Po co kolejny if?

if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja || player_b_mamnoz[id]))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}

Użytkownik GoldeN edytował ten post 27.04.2011 20:44


#5 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 27.04.2011 21:33

a może nie ma klasy ninja skąd wiesz ? :D
  • +
  • -
  • 0

#6 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 27.04.2011 21:44

Tylko mam pytanie gdzie to mam powstawiać w diablomodzie bo nie zapominajcie że to ma być item. Chodzi mi o to by zmienić klasycznego ninja ringa na zupełnie inny item który daje 1 widoczności i samą kosę.
  • +
  • -
  • 0

#7 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 28.04.2011 20:09

To dodajesz to jak koledzy u gory pokazali i dajesz tak chyba:

case XX:
{
player_item_name[id] = "<Nazwa itemu>"
player_item_id[id] = rannum
player_b_inv[id] = 1
player_b_mamnoz[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1 niewidzialnosci i Mozesz Miec tylko Noz.",player_item_name[id]


Tam gdzie XX numer twojego itemu

Użytkownik HardcoR AnGeL edytował ten post 28.04.2011 20:09

  • +
  • -
  • 1

#8 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 28.04.2011 21:35

reset items skills:
player_b_mamnoz[id] = 0

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych