Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

znieruszanie graczanie ruszanie sie gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 zielo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:sc
Offline

Napisano 27.04.2011 14:01

Witam czy ktoś moze mi zrobic takie cos ze jak ct podejdzie do tt i wpisze komende to on nie moze sie ruszyc z miejsca az jeszcze raz nie wpisze tej komendy
  • +
  • -
  • 0

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.04.2011 14:20

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"
#define IsAlivePlayer(%1) (1 <= %1 <= giMaxPlayers && is_user_alive(%1))
new bool:gbStuckedAlready[33];
new giMaxPlayers;

public plugin_init(){
register_plugin("Zamroz", VERSION, "diablix")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "FwPlayerPreThink");
register_event("DeathMsg", "eventPlayerDeath", "a");
register_event("ResetHUD", "eventPlayerSpawn", "b");

register_clcmd("say test", "cmdStuckPlayers");

giMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public cmdStuckPlayers(id){
if(get_user_team(id) != 2) return;

new foundinsphere = -1;
new Float:fOrigin[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);

while((foundinsphere = find_ent_in_sphere(foundinsphere, fOrigin, 32.0))){
if (IsAlivePlayer(foundinsphere)){
if(get_user_team(foundinsphere) & 1){
gbStuckedAlready[foundinsphere] = !gbStuckedAlready[foundinsphere];

new szName[32];
get_user_name(foundinsphere, szName, sizeof szName - 1);
client_print(id, 3, "Gracz %s", szName, gbStuckedAlready[foundinsphere] ? "zostal zamrozony, aby odmrozic podejdz do niego i uzyj komendy ^"test^"" : "zostal odmrozony!");
}
}
break;
}
return;
}

public FwPlayerPreThink(id){
if(!IsAlivePlayer(id)) return;

if(gbStuckedAlready[id]){
set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
}
}

public eventPlayerDeath(){
new iVictim = read_data(2);

if(!gbStuckedAlready[iVictim]) return;

gbStuckedAlready[iVictim] = false;
}

public eventPlayerSpawn(id){
if(!gbStuckedAlready[id]) return;

gbStuckedAlready[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 zielo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:sc
Offline

Napisano 27.04.2011 14:57

a zrobisz to na komende zamroz w consoli
  • +
  • -
  • 0

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.04.2011 15:16

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define VERSION "0.1"
#define IsAlivePlayer(%1) (1 <= %1 <= giMaxPlayers && is_user_alive(%1))
new bool:gbStuckedAlready[33];
new giMaxPlayers;

public plugin_init(){
register_plugin("Zamroz", VERSION, "diablix")
register_forward(FM_PlayerPreThink, "FwPlayerPreThink");
register_event("DeathMsg", "eventPlayerDeath", "a");
register_event("ResetHUD", "eventPlayerSpawn", "b");

register_clcmd("zamroz", "cmdStuckPlayers");

giMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public cmdStuckPlayers(id){
if(get_user_team(id) != 2) return;

new foundinsphere = -1;
new Float:fOrigin[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);

while((foundinsphere = find_ent_in_sphere(foundinsphere, fOrigin, 32.0))){
if (IsAlivePlayer(foundinsphere)){
if(get_user_team(foundinsphere) & 1){
gbStuckedAlready[foundinsphere] = !gbStuckedAlready[foundinsphere];

new szName[32];
get_user_name(foundinsphere, szName, sizeof szName - 1);
client_print(id, 3, "Gracz %s", szName, gbStuckedAlready[foundinsphere] ? "zostal zamrozony, aby odmrozic podejdz do niego i uzyj komendy ^"test^"" : "zostal odmrozony!");
}
}
break;
}
return;
}

public FwPlayerPreThink(id){
if(!IsAlivePlayer(id)) return;

if(gbStuckedAlready[id]){
set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
}
}

public eventPlayerDeath(){
new iVictim = read_data(2);

if(!gbStuckedAlready[iVictim]) return;

gbStuckedAlready[iVictim] = false;
}

public eventPlayerSpawn(id){
if(!gbStuckedAlready[id]) return;

gbStuckedAlready[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 zielo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:sc
Offline

Napisano 27.04.2011 15:17

nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 27.04.2011 15:18

#include <amxmodx>

#include <engine>

#include <fakemeta>



#define VERSION "0.1"

#define IsAlivePlayer(%1) (1 <= %1 <= giMaxPlayers && is_user_alive(%1))

new bool:gbStuckedAlready[33];

new giMaxPlayers;



public plugin_init(){

        register_plugin("Zamroz", VERSION, "diablix")

        register_forward(FM_PlayerPreThink, "FwPlayerPreThink");

        register_event("DeathMsg", "eventPlayerDeath", "a");

        register_event("ResetHUD", "eventPlayerSpawn", "b");

        

        register_clcmd("zamroz", "cmdStuckPlayers");

        

        giMaxPlayers = get_maxplayers();

}



public cmdStuckPlayers(id){

        if(get_user_team(id) != 2) return;

        

        new foundinsphere = -1;

        new Float:fOrigin[3];

        pev(id, pev_origin, fOrigin);

        

        while((foundinsphere = find_ent_in_sphere(foundinsphere, fOrigin, 32.0))){

                if (IsAlivePlayer(foundinsphere)){

                        if(get_user_team(foundinsphere) & 1){

                                gbStuckedAlready[foundinsphere] = !gbStuckedAlready[foundinsphere];

                                

                                new szName[32];

                                get_user_name(foundinsphere, szName, sizeof szName - 1);

                                client_print(id, 3, "Gracz %s", szName, gbStuckedAlready[foundinsphere] ? "zostal zamrozony, aby odmrozic podejdz do niego i uzyj komendy ^"test^"" : "zostal odmrozony!");

                        }

                }

                break;

        }

        return;

}



public FwPlayerPreThink(id){

        if(!IsAlivePlayer(id)) return;

        

        if(gbStuckedAlready[id]){

                set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);

                set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});

        }

}



public eventPlayerDeath(){

        new iVictim = read_data(2);

        

        if(!gbStuckedAlready[iVictim]) return;

        

        gbStuckedAlready[iVictim] = false;

}



public eventPlayerSpawn(id){    

        if(!gbStuckedAlready[id]) return;

        

        gbStuckedAlready[id] = false;

}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#7 zielo

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:82
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:sc
Offline

Napisano 27.04.2011 15:18

tamten i ten
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych