Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Pare pytań Diablo 5.9I
#1
Napisano 27.04.2011 06:45
- gdzie jest odnawianie się pancerz barbarzyńcy po zabiciu wroga (w kodzie),
- gdzie się zmienia czas ładowania mocy nożowych,
- czy istnieje jakiś poradnik odnośnie tworzenia efektów takich jak np. item, który sprawia, że wybuchasz po śmierci,
Dziękuje bardzo za chociażby jedną odpowiedź.
#2
Napisano 27.04.2011 07:18
stock refill_ammo(id)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;
cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
Ładowanie mocy nożowej:
W funkcji:
public client_PreThink ( id )
szukasz
else if(casting[id]==0)
#3
Napisano 27.04.2011 11:32
#4
Napisano 27.04.2011 12:56
czas ładowania mocy nożowych zależy od inteligencji gracza
A czy mu to jest potrzebne?
On sie pyta gdzie to jest...
//////////////////////////////////
Nie istnieje w dziale diablomod poradnik do tworzenia efektów
Poszukaj w google fraze efekty msg czy jakos ;]
#5
Napisano 27.04.2011 14:41
Oczywiście plusy lecą.
Dodano 27 kwiecień 2011 - 14:52:
Jak dodać aby inna klasa miała też odnowione 200 armoru po zabiciu kogoś bo sam tego nie kminie.
#6
Napisano 27.04.2011 15:36
public DeathMsg(id)
Szukasz
if (player_class[kid] == Barbarzynca )
refill_ammo(kid)
Zmieniasz na:
if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_class[kid] == NazwaKlasy)
refill_ammo(kid)
I jeśli chcesz, aby ta klasa nie miała odnowienia amunicji to:
Szukasz:
stock refill_ammo
I zmieniasz cały na:
stock refill_ammo(id)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;
cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
if(player_class[id] == Barbarzynca)
{
new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)
new wEnt;
// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt,maxClip[wpnid]);
}
}
#8
Napisano 28.04.2011 17:23
public set_gravitychange
Nie, nie zabierzemy.
Użytkownik Dalinor edytował ten post 28.04.2011 17:23
#9
Napisano 28.04.2011 19:49
if( player_class[id]== Paladyn ) JumpsMax[id]=5+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else if( player_class[id]== Upadlyrycerz ) JumpsMax[id]=2+floatround(player_intelligence[id]/10.0) else JumpsMax[id]=0
A mój Upadly Rycerz nie ma tych LongJumpów i tu do was prośba, jak zrobić aby miał te dwa.
Dodano 29 kwiecień 2011 - 07:06:
I ustawiam te grawitacje tak:
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else if((player_class[id] == Szaman) || (player_class[id] == Belial)) { set_user_gravity(id, 0.6) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }
I nie dziala ta grawitacja.
#10
Napisano 29.04.2011 07:30
public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else if((player_class[id] == Szaman) || (player_class[id] == Belial))
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.60)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
#11
Napisano 29.04.2011 09:46
w deathmsg po refill ammo:W:
public DeathMsg(id)
Szukaszif (player_class[kid] == Barbarzynca )
refill_ammo(kid)
Zmieniasz na:if (player_class[kid] == Barbarzynca || player_class[kid] == NazwaKlasy)
refill_ammo(kid)
I jeśli chcesz, aby ta klasa nie miała odnowienia amunicji to:
Szukasz:stock refill_ammo
I zmieniasz cały na:stock refill_ammo(id)
{
new wpnid
if(!is_user_alive(id) || pev(id,pev_iuser1)) return;
cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
if(player_class[id] == Barbarzynca)
{
new wpn[32],clip,ammo
wpnid = get_user_weapon(id, clip, ammo)
get_weaponname(wpnid,wpn,31)
new wEnt;
// set clip ammo
wpnid = get_weaponid(wpn)
//wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
wEnt = get_weapon_ent(id,wpnid);
cs_set_weapon_ammo(wEnt,maxClip[wpnid]);
}
}
if (player_class[kid] == Twoja_Klasa ) cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
Użytkownik KariiO edytował ten post 29.04.2011 09:46
#12
Napisano 29.04.2011 11:56
Dodano 29 kwiecień 2011 - 11:57:
if (player_class[kid] == Twoja_Klasa ) cs_set_user_armor(id,200,CS_ARMOR_VESTHELM);
I reszta kodu się nie wykona dla tej klasy?
#13
Napisano 29.04.2011 12:01
1.
To zmieniasz te wartosci
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) //tutaj zmieniasz 0.17 na ile chcesz
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) //tutaj zmieniasz 0.2 na ile chcesz
else set_user_gravity(id, 0.60) //tutaj zmieniasz 0.60 na ile chcesz. To jest podstawowa grawita bez itemow itp
#14
Napisano 29.04.2011 13:29
else if((player_class[id] == Szaman) || (player_class[id] == Belial)) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.60) }
I dalej ma standardową grawitacje.
+ następna sprawa, mam ustawione żeby dawało 30 hp po zabiciu wroga, a daje ok 45 nie wiem czemu:
public add_barbarian_bonus(id) { if (player_class[id] == Barbarzynca) { change_health(id,30,0,"") } if (player_class[id] == Szkielet) { change_health(id,30,0,"") } if (player_class[id] == Diablo) { change_health(id,30,0,"") }
help.
#15
Napisano 29.04.2011 14:03
1.No właśnie mam tak:
else if((player_class[id] == Szaman) || (player_class[id] == Belial)) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.60) }
1.I dalej ma standardową grawitacje.
2.+ następna sprawa, mam ustawione żeby dawało 30 hp po zabiciu wroga, a daje ok 45 nie wiem czemu:public add_barbarian_bonus(id) { if (player_class[id] == Barbarzynca) { change_health(id,30,0,"") } if (player_class[id] == Szkielet) { change_health(id,30,0,"") } if (player_class[id] == Diablo) { change_health(id,30,0,"") }
help.
Nie dziw się jak masz tam ifa że musi mieć archy a konkretnie ich moc czyli player_b_gravity...
2.
Obstawiam na kradnięcie/wysysanie HP.
#17
Napisano 03.05.2011 09:54
award_item
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych