Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Miejsce wystrzalu pioruna


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 26.04.2011 17:49

No to tak zrobilem cos takiego

public piorun(id)
{
if(player_b_piorun[id] > 0)
{
if (player_b_piorun[id]>0 && freeze_ended && is_user_alive(id))
{
new xd = floatround(halflife_time()-wait1[id])
new czas = 25-xd
if (halflife_time()-wait1[id] <= 25)
{
client_print(id, print_center, "Za %d sek mozesz uzyc mocy!", czas)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
//Target nearest non-friendly player
new target = Find_Best_Angle(id,800.0,false)
piorundmg[id] = 50+(player_intelligence[id]*2)
if (!is_valid_ent(target))
{
client_print(id, print_center, "Brak celu. Pamietaj Ze Zadasz %d Obrazen",piorundmg[id])
return PLUGIN_HANDLED
}
if (pev(target,pev_rendermode) == kRenderTransTexture || player_item_id[target] == 17 || player_item_id[target] == 81 || player_class[target] == Skrytobojca)
{
hudmsg(id,2.0,"Nie mozna wyczarowac Pioruna na niewidzialnym graczu")
return PLUGIN_CONTINUE
}
new iEnd[3], iStart[3]
get_user_origin(target,iEnd)
get_user_origin(id,iStart)
//Create Lightning
Create_TE_BEAMPOINTS(iStart, iEnd, 0, 0, 5, 50, 50, 240, 30, 30, 255, 0)
change_health(target,-piorundmg[id],id,"world")
Display_Fade(target,2600,2600,0,255,0,0,15)
client_cmd(id, "spk uspiewak/piorun01.wav")
wait1[id]=floatround(halflife_time())
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public Create_TE_BEAMPOINTS(start[3], end[3], startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, spid){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( start[0] )
write_coord( start[1] )
write_coord( start[2] )
write_coord( end[0] )
write_coord( end[1] )
write_coord( end[2] )
write_short( sprite_lgt ) // model
write_byte( startFrame ) // start frame
write_byte( frameRate ) // framerate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( noise ) // noise
write_byte( 0 ) // red
write_byte( 0 ) // green
write_byte( 255 ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( spid ) // speed
message_end()
}


i piorun leci ode mnie a chciałbym żeby leciał z góry
proszę o pomoc
za wszystkie przydatne odpowiedzi stawiam +

Użytkownik Jagoda edytował ten post 26.04.2011 17:50


#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 26.04.2011 18:02

Nie zrobiłeś tylko dodałeś gotowca z googli. Wiem bo widziałem już ten kod...
  • +
  • -
  • 0

#3 Jagoda

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 26.04.2011 18:06

no to gotowca a dokladnie z sma ktore dal sebul z questami ;P
pomoze ktos ??

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 26.04.2011 18:27

nie pamiętam czy to ta koordynata ale write_coord( start[1] ) zamień na write_coord( start[1] + 100 )
  • +
  • -
  • 1

#5 Jagoda

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 26.04.2011 18:38

Dziekuje zaraz zobacze

Dodano 28 kwiecień 2011 - 18:30:
Nie zadzialalo jakies pomysly jescze??

Dodano 28 kwiecień 2011 - 19:47:
moze cos w tym
Create_TE_BEAMPOINTS(iStart, iEnd, 0, 0, 5, 50, 50, 240, 30, 30, 255, 0)
proszę o pomoc




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych