Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

klasa 1/1 z noza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 p@ter

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św
Offline

Napisano 26.04.2011 10:47

Nie działa mi klasa która ma 1/1 z noża znaczy tam ma jeszcze inne rzeczy ale to dziala ale nie zabija z noza 1/1
kod sma
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new const nazwa[] = "Admiral(premium)";
new const opis[] = "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AUG|1<<CSW_M4A1|1<<CSW_HEGRENADE|1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new bool:moze_skoczyc[33];
 
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,
10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };
 
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Admiral] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
 
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		moze_skoczyc[id] = true;
 
	return FMRES_IGNORED;
}
 
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
 
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
 
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
 
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
	}
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 26.04.2011 10:54

zobacz
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#3 p@ter

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św
Offline

Napisano 26.04.2011 11:00

kurde dalem nie to co trzeba sma sory za problem zaraz dam dobre

Dodano 26 kwiecień 2011 - 11:01:
#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <colorchat>



new const nazwa[] = "PRORusher(Prermium)";

new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE|1<<CSW_MP5NAVY|1<<CSW_XM1014|1<<CSW_M3|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_HEGRENADE;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}



public cod_class_enabled(id)

{

        ColorChat(id, RED, "Wybrales klase PRORusher.", nazwa); 

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

        {

                ColorChat(id, RED, "[PRORusher] klasa premium kup ja na csostrowiec.xaa.pl.", nazwa) 

                return COD_STOP;



         }

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 0.6);

	ma_klase[id] = true;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);

	ma_klase[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;

	

	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

		

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		

	return HAM_IGNORED;

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/


Użytkownik p@ter edytował ten post 26.04.2011 11:00

  • +
  • -
  • 0

#4 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 26.04.2011 11:04

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "PRORusher(Prermium)";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE|1<<CSW_MP5NAVY|1<<CSW_XM1014|1<<CSW_M3|1<<CSW_SMOKEGRENADE|1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Wybrales klase PRORusher.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
ColorChat(id, RED, "[PRORusher] klasa premium kup ja na csostrowiec.xaa.pl.", nazwa)
return COD_STOP;

}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 0.6);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 1

#5 p@ter

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św
Offline

Napisano 26.04.2011 11:50

codclass_prorusher.sma(39) : warning 209: function "cod_class_enabled" should return a value
to wyskakuje przy kompilacji ale zobacze bo kompiluje

Dodano 26 kwiecień 2011 - 12:35:
dobra dzial + dla cb
  • +
  • -
  • 0

#6 csfraghunt COD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 26.04.2011 12:41

Nie rejestrowałeś tego RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage") w plugin int

#7 p@ter

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św
Offline

Napisano 27.04.2011 13:36

Rzeczywiście będe pamiętał na przyszłość.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych