Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Usuwanie pewnych rzeczy z menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 22:32

Mam pytanie.
Jak zrobić, aby usunąć opcję: Poprzednia strona i Następna strona?
Chciałbym zrobić menu z 9 przyciskami, ale chciałbym aby wszystko mieściło się na jednej stronie.
  • +
  • -
  • 0

#2 Hardbot Powraca

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.04.2011 22:42

Proszę

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define Klawisze (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)

new const P[] = "Menu";
new const A[] = "HARDBOT";
new const V[] = "1.0";

public plugin_init()
{
register_plugin(P,A,V);

register_clcmd("say /menu","SMenu");

register_menucmd(register_menuid("SMenu"), Klawisze, "SelectMenu");
}
public SMenu(id)
{
new TextMenu[1024];

format(TextMenu, 1023, "Testowe Menu^n^n\w1. \yKlawisz 1 ^n\w2. \yKlawisz 2^n\w3. \yKlawisz 3^n\w4. \yKlawisz 4^n\w5. \yKlawisz 5 ^n\w6. \yKlawisz 6^n\w7. \yKlawisz 7^n\w8. \yKlawisz 8^n^n\w9. Klawisz 9");
show_menu(id, Klawisze, TextMenu, -1, "SMenu");
}
public SelectMenu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
//Klawisz 1
}
case 1:
{
//Klawisz 2
}
case 2:
{
//Klawisz 3
}
case 3:
{
//Klawisz 4
}
case 4:
{
//Klawisz 5
}
case 5:
{
//Klawisz 6
}
case 6:
{
//Klawisz 7
}
case 7:
{
//Klawisz 8
}
case 8:
{
//Klawisz 9
}
case 9:
{
//Klawisz 0
}
}
}


#3 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 21:29

Dzięki +
Troszkę bardziej skomplikowane niż zwykłe, ale poradzę sobie.

Dodano 27 kwiecień 2011 - 18:55:
A jednak nie radzę :P

Wszystko zrobiłem jak należy, ale działa tylko pierwszy przycisk w menu. Oto moja funckja:

new tekst_menu[1024];

format(tekst_menu, 1023, "\yPrzydziel Punkty(%i):^n^n\r1. \wInteligencja: \r%i \y(Zwieksza obrazenia zadawane przedmiotami)^n\r2. \wZycie: \r%i \y(Zwieksza zycie)^n\r3. \wWytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza otrzymywane obrazenia)^n\r4. \wKondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)^n^n\r5. \wWszystko w inteligencje: \r%i^n\r6. \wWszystko w zycie: \r%i^n\r7. \wWszystko w wytrzymalosc: \r%i^n\r8. \wWszystko w kondycje: \r%i^n^n\r9. \wWyjdz",punkty_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);

if(punkty_gracza[id] != 0)
    show_menu(id, KLAWISZE, tekst_menu, -1, "PrzydzielPunkty");

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych