Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Random_num - zapisywanie wyniku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Weither

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:NIENAWIDZE REJESTRACJI
Offline

Napisano 25.04.2011 21:49

Witam, jak zmusić komendę Random_num by wynik losowania zapisał do jakiejś wartości(np a)?
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.04.2011 21:53

new a = random_num(0, 3);
O to ci chodzi ?
  • +
  • -
  • 1

#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.04.2011 21:59

Chyba chodzi mu oto, że jak random_num losuje liczbę to on chciałby ja później wyświetlić w client_princie, np.
Nie jestem pewien :D
  • +
  • -
  • 1

#4 Weither

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:NIENAWIDZE REJESTRACJI
Offline

Napisano 25.04.2011 22:24

Otóż to co mówi Muzzie, już to sam zdążyłem rozkminić ;) Dziękuje za pomoc
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych