1.proszę o przerobienie tego pluginu, żeby po wpisaniu /noc pisało w say no i zeby w tych nocach dawało tyle expa:D
[ZombieHell] Trwa 1 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz +2 expa
[ZombieHell] Trwa 2 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz +4 expa
[ZombieHell] Trwa 3 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz +6 expa
itd
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Ktora noc" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "deLL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /noc", "CheckNoc") register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc") } public CheckNoc(id) { new fCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level") client_print(id, print_chat, "[ZombieHell] Jest noc: %i", fCvarNoc) }
Szukalem tego pluginu kilka godzin i nie moge go znależć a na jednym serwerze widziałem ze takie cos jest.
2. Jak zwiekszyc inteligecje botów zombie? żeby miale 400 grawitki i mialy poziom HARD.
dodam ze zombie zachowują się jak zwykłe boty, podkladają pake, uciekaja zamiast gonić;/ mozna to jakiś odwrucic?
Pozdrawiam
Próbowałem zrobic ale cos nie chc3 się skompilatować
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Ktora noc" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "deLL" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /noc", "CheckNoc") register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc") } public CheckNoc(id) { new fCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level") new fCvarXp = get_pcvar_num("xp_kill") client_print(id, print_chat, "[ZombieHell] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %s expa", fCvarNoc, fCvarXp) }
Użytkownik komandos edytował ten post 26.04.2011 09:24