Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Respawn Problem native "spawn"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 MatisyaHu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:296
  • Imię:MatisyaHu
  • Lokalizacja:Melbern
Offline

Napisano 25.04.2011 19:43

oto wycinek errorów ...

L 04/25/2011 - 18:24:50: Start of error session.
L 04/25/2011 - 18:24:50: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20110425.log")
L 04/25/2011 - 18:24:50: [FUN] Invalid player 0 (not in-game)
L 04/25/2011 - 18:24:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "respawn.amxx")
L 04/25/2011 - 18:24:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "spawn")
L 04/25/2011 - 18:24:50: [AMXX]    [0] 240.attach::player_spawn (line


Załączony plik  respawn.sma   3,2 KB  115 Ilość pobrań
  respawn.amxx

z gory dzięki za pomoc :D
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.04.2011 19:48

Przerób sobie ten plugin.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 MatisyaHu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:296
  • Imię:MatisyaHu
  • Lokalizacja:Melbern
Offline

Napisano 25.04.2011 20:45

wrzuciłem na serwer na razie czysto jak cos zdam relacje dzięki
wielkie :D a + nie dam na razie :kwiaty:

edit // teraz to wogóle nie respi ??

Dodano 25 kwiecień 2011 - 21:13:
teraz to wogóle nie respie ??

Użytkownik MatisyaHu edytował ten post 25.04.2011 21:12

  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 25.04.2011 21:17

Po ilu ma odradzać ? lub na jaką komende za kase czy nie ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 MatisyaHu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:296
  • Imię:MatisyaHu
  • Lokalizacja:Melbern
Offline

Napisano 25.04.2011 21:39

zawsze jak Deathmatch dostajesz odżywasz ta wersje co wstawiłem
działała tylko errorami sypała !
  • +
  • -
  • 0

#6 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2011 22:47

/* AMXX Mod script.
*
* (c) Copyright 2004, developed by Geesu
* This file is provided as is (no warranties).
*
* Changelog
* 1.1:
* Added /respawn command to spawn a player if they're dead
* Added a public cvar
* 1.0:
* Pistols are now given to players when they respawn
* sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map
* sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin
*/

new const VERSION[] = "1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define DISABLE_CS 0

// team ids
#define UNASSIGNED 0
#define TS 1
#define CTS 2
#define AUTO_TEAM 5

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

register_event("DeathMsg","on_Death","a")

register_cvar("sv_checkpistols", "1")
register_cvar("sv_respawn", "1")
register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

register_clcmd("say","on_Chat")
register_clcmd("say_team","on_Chat")
}

public on_Chat(id)
{
if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
{
client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")
return PLUGIN_CONTINUE
}

new szSaid[32]
read_args(szSaid, 31)

if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))
{
spawn_func(id)
}
}

public check_pistols()
{
/* Determine if we should give players a pistol or not */
if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
{
set_task(1.0, "check_pistols")
new mapname[32]
get_mapname(mapname,31)
if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
g_PistolsDisabled = true
}
}

public spawn_func(id)
{
new parm[1]
parm[0]=id

/* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

/* Then give them a suit and a knife */
set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}

public on_Death()
{
if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
return PLUGIN_CONTINUE

new victim_id = read_data(2)

spawn_func( victim_id )

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
new id = parm[0]

give_item(id, "item_suit")
give_item(id, "weapon_knife")

/* Determines if a players should be given a pistol */
if ( !g_PistolsDisabled )
{
new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false
get_user_weapons(id,wpnList,number)

/* Determine if the player already has a pistol */
for (new i = 0;i < number;i++)
{
if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18)
foundGlock = true
if (wpnList[i] == CSW_USP)
foundUSP = true
}

/* Give a T his/her pistol */
if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )
{
give_item(id,"weapon_glock18")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
}
/* Give a CT his/her pistol */
else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )
{
give_item(id,"weapon_usp")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
fm_respawnplayer(parm[0]);
}

fm_respawnplayer(index){
set_pev(index, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE);
dllfunc(DLLFunc_Think, index);
dllfunc(DLLFunc_Spawn, index);
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Hardbot Powraca

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:9
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.04.2011 22:54

;) Wymaga dodatkowego modułu Hamsandwich.

Spoiler


#8 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 25.04.2011 23:38

wrzuciłem na serwer na razie czysto jak cos zdam relacje dzięki
wielkie :D a + nie dam na razie :kwiaty:

edit // teraz to wogóle nie respi ??

Dodano 25 kwiecień 2011 - 21:13:
teraz to wogóle nie respie ??

Przerób sobie ten plugin.

Przecież nie napisałem, że będzie Cię automatycznie respić po zginięciu, tylko żebyś przerobił sobie tak jak miałeś w tamtym co podałeś na początku.

public spawn_func(id)
{
set_task(0.5,"player_spawn",72+id)
set_task(0.7,"player_spawn",72+id)
set_task(0.9,"player_giveitems",72+id)
}

A po co dwa razy spawn?

Użytkownik sebul edytował ten post 25.04.2011 23:40

  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#9 MatisyaHu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:296
  • Imię:MatisyaHu
  • Lokalizacja:Melbern
Offline

Napisano 26.04.2011 08:22

thx wam :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych