Rozdawanie statystyk po 10:
case 7: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(punkty_gracza[id] < 10) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo punktow do rozdania"); } else { if(kondycja_gracza[id] + 10 < limit_poziomu/2) { kondycja_gracza[id] += 10; punkty_gracza[id] -= 10; } else { new punktydododania[33]; punktydododania[id] = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id] += punktydododania[id]; punkty_gracza[id] -= punktydododania[id]; } } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); }Oraz rozdawanie wszystkich statystyk:
case 11: { if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) { if(punkty_gracza[id] > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id]) { punkty_gracza[id] = punkty_gracza[id] + kondycja_gracza[id] - limit_poziomu/2; kondycja_gracza[id] = limit_poziomu/2; } else { kondycja_gracza[id] = kondycja_gracza[id] + punkty_gracza[id]; punkty_gracza[id] = 0; } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety"); }