Siema,
Prosiłbym o przykład pluginu który pokazałby jak wygląda funkcja włączenia latarki. Może być na takim przykładzie. Kiedy gracz napisze na say'u: latarka, zaświeci mu się latarka.
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Funkcja włączenia latarki
Temat rozp. cManiac, 25.04.2011 11:24
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.04.2011 11:24
#2
Napisano 25.04.2011 11:39
#include < amxmodx >
new g_msgFlashlight;
public plugin_init( ) {
g_msgFlashlight = get_user_msgid( "Flashlight" );
register_message( g_msgFlashlight, "fn_Flashlight" );
}
public fn_Flashlight( flag, precent ) {
flag = get_msg_arg_int( 1 );
if( flag )
{
//kod
}
return 0;
}
#3
Napisano 25.04.2011 15:24
Już sobie poradziłem.
Wystarczyło tylko:
Wystarczyło tylko:
client_cmd (id,"impulse 100");
Użytkownik cManiac edytował ten post 25.04.2011 15:25
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych