Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja włączenia latarki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 cManiac

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Error # 48
  • Lokalizacja:Error # 47
Offline

Napisano 25.04.2011 11:24

Siema,

Prosiłbym o przykład pluginu który pokazałby jak wygląda funkcja włączenia latarki. Może być na takim przykładzie. Kiedy gracz napisze na say'u: latarka, zaświeci mu się latarka.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2011 11:39

#include < amxmodx >

new g_msgFlashlight;

public plugin_init( ) {
g_msgFlashlight = get_user_msgid( "Flashlight" );

register_message( g_msgFlashlight, "fn_Flashlight" );
}

public fn_Flashlight( flag, precent ) {
flag = get_msg_arg_int( 1 );

if( flag )
{
//kod
}
return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 cManiac

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Error # 48
  • Lokalizacja:Error # 47
Offline

Napisano 25.04.2011 15:24

Już sobie poradziłem.
Wystarczyło tylko:


client_cmd (id,"impulse 100");

Użytkownik cManiac edytował ten post 25.04.2011 15:25

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych