Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Maly problem ze snajperem

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 25.04.2011 02:05

Witam.
Chcialem ustawic klasie 1/3 szansy zabicia z noza.
		if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(3) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);

Lecz to chyba nie dziala.
Czy moze ktos cos poradzic ?
Dodam tez ze testowalem na serwerze na ktorym bilem osobe ktora miala 300+ hp.

Użytkownik MenTo(S) edytował ten post 25.04.2011 02:07

  • +
  • -
  • 0

#2 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 25.04.2011 07:56

if(weapon == CSW_KNIFE) // twoja bron
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Sniper && random(3) == 1)) // klasa bedzie miala 1/3 z danej broni (knife)
damage = float(health);
}
Wiem że są 2 rodzaje kosy PPM i LPM czy coś takiego ale nie umiem tego zrobić.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#3 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 25.04.2011 08:05

Jeszcze na początku (po #include) dodaj

#define DMG_BULLET (1<<1)

Sorki, nie zobaczyłem, że to do starego coda ;)

Użytkownik Sm4rT edytował ten post 25.04.2011 08:06

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)


#4 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.04.2011 10:54

jeśli nie działa ci to UP to gdzieś sobie sam dodałeś szanse 1/x z knife do innej klasy/itemkq i sie buguje.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych