Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Czy levele zostaną?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 guti94

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 24.04.2011 22:24

Witam! Mam wgranego CoD Mod'a BETA na serwerze. Dużo graczy już nabiło wysokie levele. Teraz chciałbym wgrac nowy CoD Mod od QTM_Peyote. I mam pytanie: Czy da się zrobić tak by levele ze starego Coda zostały? :)
  • +
  • -
  • 0


CS-KaktuZ [CoD] | Hostvision.pl
Dołączona grafika
IP serwera: 91.203.133.202:27100


#2 MatisyaHu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:296
  • Imię:MatisyaHu
  • Lokalizacja:Melbern
Offline

Napisano 24.04.2011 22:33

zrob tak zostaw sobie folder data i później wrzuc go
ponownie i tyle !
  • +
  • -
  • 1

#3 guti94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 24.04.2011 22:46

A jeśli w Starym Cod Modzie była (dla przykładu) klasa Rambo i ktoś nabił nią 90 lvl a teraz w nowym cod modzie takiej klasy nie ma to on po prostu tych leveli mieć nie bedzie ? :)
  • +
  • -
  • 0


CS-KaktuZ [CoD] | Hostvision.pl
Dołączona grafika
IP serwera: 91.203.133.202:27100


#4 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 24.04.2011 23:00

hmm to było tak że każda klasa ma swoje id rambo ma powiedzmy Komandos ma powiedzmy 1, Snajper 2

Jeżeli w nowym codzie powiedzmy SAPER ma id 1 to Saperem ma się lvl-e komandosa.
  • +
  • -
  • 1
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#5 Ziemniak12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:86
  • Imię:PIotr
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 24.04.2011 23:10

Pewnie ze zostana bo ja wgrywałem z nowego na stary i miałem all lvl'e

#6 guti94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.04.2011 08:39

A mi się wydaję że levele w Nowy Cod Modzie zapisują sie w innym pliku niż we starym codzie :/ Więc jak?
  • +
  • -
  • 0


CS-KaktuZ [CoD] | Hostvision.pl
Dołączona grafika
IP serwera: 91.203.133.202:27100


#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 25.04.2011 08:58

Lvl powinny zostać utracone ponieważ CoD Beta (stary) ma zapis na id czyli. 0 Brak 1 Sniper itp itd. Natomiast New Cod ma zapis na nazwę klasy. Czyli np mamy Frajera to jeżeli frajerowi zmienimy nick na Super Frajer lvl się utracą natomiast jak znowu damy na Frajer to będzie lvl który tam mieliśmy to jest dowód na to że jest inna odmiana zapisu.
  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#8 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 25.04.2011 10:00

Powinny ale zostaną, wrazie czego skopiuj sobie pliczek od cod .nvault :)
Mi się nie usunęły tylko musisz mieć taką samą kolejność klas :)
  • +
  • -
  • 1

#9 BoB0_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:365
  • GG:
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 25.04.2011 10:44

Spróbuj zachować tą samą kolejność tak żeby id się zgadzało. Klasy również powinny być te same jeśli nie chcesz mieć problemów. Bo jeśli np teraz masz Rambo a na nowym nie bedziesz miał to levele chyba przypisze tej klasie która ma jego id. Przynajmniej tak myslę. A jeśli w nowym zapisuje na nazwę klasy, a tak jest na 98% bo sam u siebie zmieniałem kolejność, to problemów większych nie powinno być. Dasz nazwy tych co chcesz żeby zostały i tyle a Rambo usuniesz.
  • +
  • -
  • 1

#10 guti94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.04.2011 10:59

A gdzie w Nowym Cod Modzie zmienia się kolejność klas? :)

Bo każda klasa jest w osobnym pluginie więc zależy to od kolejności pluginów?
  • +
  • -
  • 0


CS-KaktuZ [CoD] | Hostvision.pl
Dołączona grafika
IP serwera: 91.203.133.202:27100


#11 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 25.04.2011 11:43

Tak. Zmień kolejność klas w plugins-codmod.ini, na taką, jaką miałeś na starej wersji.
  • +
  • -
  • 1

#12 guti94

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.04.2011 11:45

Yhym. A później plik cod .nvault(ze starego Coda) gdzie mam wkleic do Nowego ?

Dodano 25 kwiecień 2011 - 19:24:
Czy nie muszę tego pliku nigdzie wklejać? Ale wydaje mi się że muszę ;P Pomocy! :)

Dodano 25 kwiecień 2011 - 21:45:
Kolejne pytanie. W Nowym Cod Modzie zamiast Rambo jest Admirał. A chce z powrotem Rambo :P Gdzie zmienić nazwe?

Dodano 26 kwiecień 2011 - 19:46:
Panowie dziękuje Wam wszystkim bardzo :) Każdemu reputka! :)

Okazało się ze zapis jest na ID :)
Levele zostały :)

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA :)
  • +
  • -
  • 0


CS-KaktuZ [CoD] | Hostvision.pl
Dołączona grafika
IP serwera: 91.203.133.202:27100






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych