wywala mi taki blad przy kompilacji
Error: Initialization data exceeds declared size on line 294
enum { NONE = 0, Mag, Mnich, Paladyn, Zabojca, Nekromanta, Barbarzynca, Ninja, Hunter,Fiszu,Premium2 } new Race[11] = { "None","Czarodziejka","Druid","Paladyn","Zabojczyni","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Amazonka","Fiszu","Premium2" } new race_heal[11] = { 100,110,150,130,120,130,130,155,130,100,100 }
Error wywala do linijki w srodku (w NEW RACE) UP
new player_class_lvl[33][11]
new srv_avg[11] = {1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1}
public select_class(id,lx[]) { new text4[512] format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wBohaterowie^n\r2. \wPremium") new keysczwarta keysczwarta = (1<<0)|(1<<1) show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase") } public select_class_menu(id, key) { new lx[11] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none) g_haskit[id] = 0 switch(key) { case 0: { PokazKlasy(id,lx) } case 1: { ShowKlasy(id,lx) } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED } public PokazKlasy(id,lx[]) { new flags[17] get_cvar_string("diablo_classes",flags,11) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas new text3[512] asked_klass[id]=0 for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać[quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote] { format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8]) } new keyspiata keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8) show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok") } public PokazMeni(id, key) { /* Menu: * Wybierz klase: * 1:Czarodziejka * 2:Druid * 3:Paladyn * 4:Zabojczyni * 5:Nekromanta * 6:Barbarzynca * 7:Ninja * 8:Amazonka * 9:Wstecz */ new lx[11] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none) g_haskit[id] = 0 switch(key) { case 0: { player_class[id] = Mag LoadXP(id, player_class[id]) } case 1: { player_class[id] = Mnich LoadXP(id, player_class[id]) } case 2: { player_class[id] = Paladyn LoadXP(id, player_class[id]) } case 3: { player_class[id] = Zabojca LoadXP(id, player_class[id]) } case 4: { player_class[id] = Nekromanta g_haskit[id] = 1 LoadXP(id, player_class[id]) } case 5: { player_class[id] = Barbarzynca LoadXP(id, player_class[id]) } case 6: { player_class[id] = Ninja LoadXP(id, player_class[id]) } case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 LoadXP(id, player_class[id]) } case 8: { select_class(id,lx) } } CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED } public ShowKlasy(id,lx[]) { new text2[512] asked_klass[id]=0 format(text2, 511,"\yPremium: ^n\w1. \yFiszu^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yPremium2^t\wLevel: \r%i^n^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10]) new szosta szosta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<8) show_menu(id, szosta,text2, -1, "Premium") } public PressedKlasy(id, key) { /* Menu: * Wybierz klase: * 1:Fiszu * 2:Premium2 * 9:Wstecz */ new lx[11] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none) g_haskit[id] = 0 switch (key) { case 0: { player_class[id] = Fiszu } case 1: { player_class[id] = Premium2 } case 8: { select_class(id,lx) } } CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }
Użytkownik Divic edytował ten post 24.04.2011 19:11