Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie działa moc 1/3 z noza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 24.04.2011 14:20

public add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_noz[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1 || (player_class[id] == Mefisto && random_num(1,3) == 1))
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}

return PLUGIN_HANDLED
}



Gdy 1 raz to robilem dzialalo ale bo gruntownej zmianie kodu- dodanie klas itemów nie dziala ;/
  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.04.2011 16:22

wywołanie masz wg tej funkcji bo to raczej nie jest wina tego kodu powyżej
  • +
  • -
  • 0

#3 Aard

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 25.04.2011 13:39

wywolanie tzn. ?

Kierowalem sie tym Szybkość oraz moc - AMXX.pl: Support AMX Mod X

a dokladnie

public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon) {
if(player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE) {
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if(random_num(1, player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1 || (player_class[id] == Twoja_Klasa && random_num(1,2) == 1))
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik Aard edytował ten post 25.04.2011 13:40

  • +
  • -
  • 0

#4 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 25.04.2011 20:48

sprawdź czy dodałeś do
public Damage(id)
add_bonus_knifemasterdamage
lub
add_bonus_nozrdamage

Użytkownik ParadisO edytował ten post 26.04.2011 14:02

  • +
  • -
  • 0

#5 Aard

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 26.04.2011 09:13

add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
add_theif_bonus(id,attacker_id)
add_bonus_blind(id,attacker_id,weapon,damage)
add_bonus_redirect(id)
add_bonus_shake(attacker_id,id)
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_nozdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_m4masterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_akmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_galilmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_famasmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
add_bonus_deaglemasterdamage(attacker_id,id,weapon)

  • +
  • -
  • 0

#6 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 28.04.2011 10:57

Spróbuj tak:
 if(random_num(1, player_b_noz[attacker_id]) == 1 || (player_class[attacker_id] == Mefisto && (random_num(1,3) == 1)))

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych