Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pozycja modelu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 24.04.2011 10:53

Witam jak zmienić pozycje modelu.
próbowałem

pev_sequence

i kilku innych a oto kod.
public PostawMine(id)
{
	if (!ilosc_klonow_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Jestes zdolny postawic tylko dwa klony!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(inteligencja_gracza[id] < 1)
		client_print(id, print_center, "Aby zwiekszyc obrazenia twoich klonow zwieksz sile");
	
	ilosc_klonow_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
	entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
	//entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(ent, origin);
	//entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);


	
	entity_set_model(ent, "models/player/naruto/Naruto.mdl");
         



	
	
	drop_to_floor(ent);
        set_pev(id,pev_sequence,"deep_idle")
        set_pev(ent,pev_origin,origin)
        set_pev(ent,pev_solid,SOLID_NOT)
        set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY)
        set_pev(ent,pev_owner,33)
        set_pev(ent,pev_nextthink,1.0)
        set_pev(ent,pev_gaitsequence,0)
        set_pev(ent,pev_framerate,1.0)
        entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
        
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 24.04.2011 12:00

Chodzi ci o zmianę położenia bytu?
Jeśli tak, to zainteresuj się funkcją entity_set_origin
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 24.04.2011 13:29

Chodzi mi o zmianę pozycji np. Walk,Jump itp.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2011 00:40

ustaw animacje.

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#5 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.04.2011 05:40

Z tego co pamiętam to : pev_sequence
przyjmuje wartości liczbowe a nie stringi.
Spróbuj set_pev(id, pev_sequence, 1);
gdzie 1 to numer animacji.
  • +
  • -
  • 0

#6 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 25.04.2011 07:47

Nadal mi coś nie działa po prostu jest dawniejsza pozycja.
Jak byś mógł mi napisać prosty plugin gdy wpiszemy /klon tworzy nam klona z animacją nr 4 (siedzenie) może ja coś źle robię. Słyszałem coś jeszcze że ktoś to naprawiał na zasadzie hosta czy coś takieg.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#7 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.04.2011 08:53

już wiem co robisz źle xD
powinno być :

set_pev(ent, pev_sequence, 4);


  • +
  • -
  • 1

#8 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 25.04.2011 09:08

Ja też wiem co wcześniej robiłem źle :P ent dodawałem ale zamiast

pev_sequence
dawałem
sequence
Dzięki za pomoc + oczywiście dla ciebie :P

Jak byś jeszcze umiał mam ten model tylko mam problem z tym że jest bardzo mały a to ma być prawdziwej wielkości czy mógł byś mi pomóc z tym?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2011 09:59

powieksz go w jakims programie graficznym
pev_scale na modele nie dziala
  • +
  • -
  • 0

#10 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 25.04.2011 10:26

Właśnie ten model jest chyba duży bo to jest model z NKN czy coś takiego to taki CSS tylko naruto.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych