Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Random num w case

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 23.04.2011 23:57

Witam.
Mam 2 definicje do itemu lecz nie wiem jak je wpisac.
Jest to niewidzialnosc i 1/2 z noza.
I teraz jezeli zrobie tak :
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 2);
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(65, 70);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);

Raczej nie bedzie dobrze wiec pytanie jak to zrobic?
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.04.2011 00:02

Czyli chcesz mieć dwa itemy na raz? To chyba potrzebna jest nowa tablica do tego, albo trójwymiarowa tablica obecnej.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 24.04.2011 00:18

Mial byc to item w ktorym bedzie 1/2 szansy zabicia z noza i zmniejszona widzialnosc do tego.
Chyba ze nie bedzie to pierwsze potrzebne jezeli kod mam tak
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 40 && random(2) == 1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);

Użytkownik MenTo(S) edytował ten post 24.04.2011 00:30

  • +
  • -
  • 0

#4 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 24.04.2011 09:57

w

public Odrodzenie(id)

wkleic


if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)//Tutaj numer itemu
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 20);
                
        }

znajdz tez tam to:

if(gracz_resetuje[id])
	{
		ResetujPunkty(id);
		gracz_resetuje[id] = false;
	}
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
i wklej:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr itemu)
		give_item(id, "weapon_knife");
teraz tu:
public TakeDamage
to:
if(weapon == CSW_KNIFE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
		damage+=float(health);

zobacz czy dziala, a jak nie to znajdz
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
}
i wklej:
informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == nr itemu && random(2)==1 && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
		damage+=float(health);
pod tym:
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)

Użytkownik Jambi edytował ten post 24.04.2011 10:05

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych