Siema,
Otóż chcę napisać pewien plugin i mam taki problem. Nie wiem jaka funkcja odpowiada za włączenie lub wyłączenie latarki bądź noktowizora.
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Funkcje dot. noktowizora i latarki
Temat rozp.
cManiac
, 23.04.2011 18:12
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 23.04.2011 18:12
#2
Napisano 23.04.2011 18:56
Powinno zadziałać (podkreślam powinno):
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
new g_msgNVGToggle;
public plugin_init( ) {
register_forward( FM_CmdStart, "fwd_CmdStart" );
g_msgNVGToggle = get_user_msgid( "NVGToggle" );
register_message( g_msgNVGToggle, "fn_NVGToggle" );
}
public fwd_CmdStart( id, uc_handle, seed ) {
static iImpulse;
iImpulse = get_uc( uc_handle, UC_Impulse );
if( iImpulse == 101 )
{
//kod
}
return 1;
}
public fn_NVGToggle( byte ) {
get_msg_arg_int( byte );
new Float:fOrigin[ 3 ], iOrigin[ 3 ];
get_msg_origin( fOrigin );
floatround( fOrigin[ 0 ] );
floatround( fOrigin[ 1 ] );
floatround( fOrigin[ 2 ] );
new i;
for( i = 1; i < 33; i++ )
{
get_user_origin( i, iOrigin );
if( ( fOrigin[ 0 ] != iOrigin[ 0 ] ) || ( fOrigin[ 1 ] != iOrigin[ 1 ] ) || ( fOrigin[ 2 ] != iOrigin[ 2 ] ) )
{
continue;
}
return i;
}
new szName[ 32 ];
get_user_name( i, szName, sizeof( szName ) - 1 );
client_print( i, print_chat, "%s: %s noktowizor.", szName, byte ? "wlaczyl" : "wylaczyl" );
return 0;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych