Już po raz kolejny się zwracam z prośbą do Was, mam nadzieję, ze i tym razem moje prośby zostaną wysłuchane ^ ^
Zaczynamy :
Ruletka.
Chodzi mi o jej przerobienie (+ wywalenie niezawartych tutaj "losów".)
1. Kosiarz.
Info : Wypadają wszystkie bronie (nie można nic podnieść do końca trwania rundy!).
Napis na Hudzie: O kur** ! "Nazwa gracza" został pieprzonym kosiarzem!
Sound : Ruletka/Kosiarz
Czas: Do końca rundy.
2. Idiota.
Info: Zmiana wyglądu.
Napis: O żesz... Kolejny idiota.
Przeróbka pluginu : http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1341
Czas: do konca rundy.
3. Rambo. (Dostępne w starej ruletce, ale bez nieśmiertelności / soundów / napisu.) **
Info: Jednym strzałem zabija. Może używać tylko kosiary (krowy). Jest nieśmiertelny.
Napis: Strzeżcie się duszpasterze bo "nazwa gracza" jest R A M B O !
Soundy: Ruletka/Rambo
Czas: 20 sekund.
4. Stary człowiek. (Dostępny w starej ruletce - nic nie trzeba zmieniać.) **
Info: Jest strasznie wolny. Może wybuchnąć.
Napis: "Nazwa gracza" zmienił się w Starego Człowieka.
Napis (gdy ginie): "Nazwa gracza" zmarł na atak serca. (Ginie od wybuchu).
Czas: 10 sekund.
5. Reinkarnacja.
Info: Po śmierci rodzi się na nowo.
Napis: "Nazwa gracza" zdobył dodatkowe życie.
Soundy: Ruletka/reinkarnacja
6. VIP.
Info: Dostaje awp, m4, shotguna. (Tak jak w HeroModzie Batman.).
Napisy: "Nazwa gracza" ma wtyki u Admina. Zostal VIPem.
Soundy: Ruletka/vip
7. Malpa.
Info: Zmiana wygladu. Moze wysoko skakac.
Napisy: "Nazwa gracza" jest chikita.
Soundy: Ruletka/malpa
Modele: http://www.fpsbanana.com/skins/43480
8. Britney. **
Info: (W starej ruletce - dyskoteka. - Zamienic sound [jak jest] na moj).
Napis: "Nazwa gracza" jest suczką z Spy Girls. Mniaaam.
Soundy: Ruletka/britney
9. Pijak. **
Info: (Tak jak w starej ruletce. - Zamienic sound na moj.)
Soundy: Ruletka/pijak
Napis: O cholera... Ale ten "nazwa gracza" się uchlał..
10. Nieskonczone ammo.
Info: Nieskoczone ammo.
Napis: "Nazwa gracza" ma nieskończoną amuncję!
11. Dodatkowe HP. (Jest w sma. - zostawić.) ***
12. Dodatkowa kasa. (Jest w sma. - zostawić!) ***
13. Śmierć. (Wybuchasz) **
Info: Śmierć. (slay?)
Napis: Ojejejej! Nasz "nazwa gracza" poszedł się jeb**!
14. Slapowanie. **
Info: Dostajesz 10 uderzeń.
Napis: "Nazwa gracza" jest miotany przez boskie siły!
15. Bóg. **
Info: Możlwiość przechodzenia przez ściany (NoClip).
Napis: "Nazwa gracza" może przechodzić przez ściany!
Czas: 15 sekund.
16. Wieśniak.
Info: Dostaje uzi. ( Z jednym magazynkiem. - Nie może nic podnieść.)
Czas: Do końca rundy.
Soundy: Ruletka/wiesniak
Napis: "nazwa gracza" zmienił się w totalnego wiesniaka...
[b]17. Ćpun.
Info: "Drugs." (Kara za zabijanie swoich na niektórych serwerach.)
Sound: Ruletka/Cpun
Napis: "Nazwa gracza" nawdychał się prochów!
Czas: Do konca rundy.
Legenda:
** - Te losy są dostępne w tej ruletce. ( http://amxx.pl/viewt... ... be7383e9cd )
jednak nie ma do niej .sma, także gdy ktoś uzyska .sma to proszę zmienić tylko to co umieściłem w nawiasach ! (Czyli zazwyczaj soundy i napisy.)
*** - tego nie trzeba robić, ponieważ juz jest to umieszczone w .sma !
~~
.sma do użycia :
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #define USERS 8 #define MAX_PLAYERS 32 #define COOLDOWN 120.0 // 2 minutes new Float:g_fTolerance = 120.0 // = 2min new Float:g_fWait = 60.0 // = 1min new Float:g_fLastCalled[USERS]; new Float:g_fNextCall; public plugin_init(){ register_plugin( "Ruletka", "0.1", "Shadow/Watt" ); register_clcmd("say /ruletka","lol"); for (new i=0; i<USERS; i++){ g_fLastCalled[i] = -g_fTolerance; } } public client_putinserver(id) { g_fNextTime[id] = 0.0 } public lol(id){ new Float:CurTime = get_gametime(); new bool:IsActive = false; if ( CurTime < g_fNextCall ){ client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna za chwile."); }else{ for (new i=0; i<USERS; i++){ if ( CurTime > g_fLastCalled[i]+g_fTolerance ){ g_fLastCalled[i] = CurTime; IsActive = true; break; } } } if (IsActive){ lol2(id); }else{ for (new j=0; j<USERS; j++){ g_fLastCalled[j] = -g_fTolerance; } g_fNextCall = CurTime+g_fWait; client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna za chwile."); } return PLUGIN_HANDLED; } public lol2(id){ { new Float:fCurrentTime = get_gametime() if( g_fNextTime[id] > fCurrentTime ) { client_print(id, print_chat, "Czekaj %.0f sekund", g_fNextTime[id] - fCurrentTime) return PLUGIN_HANDLED } g_iCount[id]++ if(g_iCount[id] == 2) { g_iCount[id] = 0 g_fNextTime[id] = fCurrentTime + COOLDOWN } if (!is_user_alive ( id )) { client_print(id, print_chat, "Bocie nie uzywaj tego jak nie zyjesz!") return PLUGIN_HANDLED; } if (!cs_get_user_buyzone(id)) { client_print(id, print_center, "Nie jestes w buyzone!") return PLUGIN_HANDLED; } switch( random_num( 1, 14 ) ) { case 1: { set_user_gravity ( id, 0.6 ); client_print(id, print_chat, "Skocz zi0mus") } case 2 : { if (cs_get_user_hasprim(id) == 1) { client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac m4 ale juz masz bron :D");//pewien nie jestem oO return PLUGIN_HANDLED; } give_item ( id, "weapon_m4a1" ) client_print(id, print_chat, "m4 dla ciebie mistrzu :D") } case 3 : { user_slap( id, 40 ); client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D") } case 4 :{ set_user_health ( id, 150 ) client_print(id, print_chat, "Dodatkowe hp dla ciebie :D") } case 5 :{ set_user_armor ( id, 150 ) client_print(id, print_chat, "Dostajesz zbroje :D") } case 6 :{ user_kill( id ); client_print(id, print_chat, "Gin !! :D") } case 7 : { user_slap( id, 50 ); client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D") } case 8 : { user_slap( id, 70 ); client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D") } case 9 : { strip_user_weapons ( id ) client_print(id, print_chat, "Nie masz broni czy mi sie tylko wydaje?") } case 10 : { if (cs_get_user_hasprim(id) == 1) { client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac AK ale juz masz bron :D");//pewien nie jestem oO return PLUGIN_HANDLED; } give_item ( id, "weapon_ak47" ) client_print(id, print_chat, "AK leci do ciebie :D") } case 11 : { new newMoney = cs_get_user_money(id) + 3000 cs_set_user_money(id,newMoney,1) client_print(id, print_chat, "Kasa dla ciebie :D") } case 12 : { set_user_footsteps ( id, 1 ) client_print(id, print_chat, "Chyba nie slychac twoich krokow :)") } case 13 : { give_item (id, "weapon_flashbang") give_item (id, "weapon_hegrenade") give_item (id, "weapon_smokegrenade") client_print(id, print_chat, "Granaty dla mistrza :D") } case 14: { { if (cs_get_user_hasprim(id) == 1) { client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac AWP ale juz masz bron :D"); return PLUGIN_HANDLED; } give_item ( id, "weapon_awp" ) client_print(id, print_chat, "AWP leci do ciebie :D") } } } return PLUGIN_HANDLED; } }
Muzyka:
http://www.plikus.pl/zobacz_plik-TUG-178972.html
~~~~
Z góry dziękuję . (Ofc. rozdaje pomógł, jak dla kogoś to pociecha )