Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bug fireball


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 22.04.2011 23:50

Witam. Jak pewnie większość wie, fireball maga zatrzymuje się w kilku miejscach na "niczym", czyli wybucha nie dotykając nic, np. na moście na aztecu, po środku jest tak jakby niewidzialna ściana co uniemożliwia swobodny przelot fireballa. Na pewno jest to wina kodu gdzie rejestruje się dotknięcie fireballa, ale jak to napisać, żeby fireball wybuchał tylko na "widzialnych" ścianach i graczach?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#2 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.04.2011 23:08

Żeby tego się pozbyć co napisałeś, wystarczy do "RoundStart" dodać
kill_all_entity("fireball");

A tak po za tym trochę nie rozumiem Twojej wypowiedzi tutaj...
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 JLB. Leo

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:180
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 22.05.2011 17:00

z tego sebul to i jak korzystam, ale właśnie też mnie zastanawiało, co zrobić jak idziesz mostkiem na aztecu i po środku taki FB

Twoje rozwiązanie jest dobre, ale działa "za wolno"

#4 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.06.2011 00:55

Mam jeszcze pytanie do tego... W cod modzie jest podobnie? Chodzi o rakiety, tam też one wybuchają na moście na aztecu? Bo może sam bym sobie z tym poradził, po prostu wziąłbym kod z coda ;]
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 n0ize xD

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Mateusz..
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 21.06.2011 16:41

Fireball wybucha przed respem TT i CT i przed Paką.. Dobrze zrobili bo tak ktos rozbraja a ty go fireballami ;d

#6 sebul

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 21.06.2011 17:45

Oj chyba się mylisz ;] jest jeszcze parę innych miejsc, chociażby most na aztecu. Gdzie tam masz resp/pakę? Do tego nie na każdym respie/bsie fireball wybucha.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#7 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 06.07.2011 04:13

Z tego co mi wiadomo w codzie chyba chodzi to normalnie...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych