Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie dziala powloka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 22.04.2011 17:58

Witam. Chce napisać plugin dzięki któremu CT będą się świecić na niebiesko T na czerwono. Coś próbowałem wykombinować, ale z moimi umiejętnościami mi nie wyszło ; D

To co napisałem :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Szewczyk"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

// Add your code here...
}

public powloka(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 30)
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)
}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.04.2011 18:23

Nie trzeba być programistą, żeby wiedzieć

Nic się samo nie zrobi

zrobiłeś funkcję i co? serwer ma się domyślać kiedy ją wywołać? musisz złapać jakieś zdarzenie, bardzo możliwe, że chcesz kolorować graczy po spawnie

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Szewczyk"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public fwSpawn(id){
	if(is_user_alive(id)){
		//gracz z CT lub T sie spawnuje
		powloka(id);
	}
}

public powloka(id)
{
        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 30)
        }
        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderGlow, 30)
        }
}

  • +
  • -
  • 1

#3 WizZi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 22.04.2011 18:30

Działa, ale teraz jest tylko powloka a nie widac modela : D Da sie to jakoś naprawić?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.04.2011 18:37

jasne, zmień tryb renderowania :)
public powloka(id)
{
        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 30)
        }
        if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
        {
                set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 30)
        }
}

  • +
  • -
  • 1

#5 WizZi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 22.04.2011 18:42

Działą. Dziękować : D

Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych