Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Polaczenie transadd i glow


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.04.2011 23:59

Probuje polaczyc te dwa efekty co chce osiagnac ? nie widac modelu ale widac glow
setGlowShell(ent,Float:width, red=0,green=0,blue=0){
	if(pev_valid(ent)){
		new Float:color[3];
		color[0]=float(red);
		color[1]=float(green);
		color[2]=float(blue);
		set_pev(ent,pev_rendermode, kRenderTransAdd);
		set_pev(ent,pev_renderfx,(width)?kRenderFxGlowShell:kRenderFxNone);
		set_pev(ent,pev_rendercolor,color);
		set_pev(ent,pev_renderamt,0);
	}
}
narazie nie widac ent'u ale tez nie widac glow'a
  • +
  • -
  • 0

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 22.04.2011 00:31

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: set_rendering(iEnt[iPos][id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderTransColor, 1) :)

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych