setGlowShell(ent,Float:width, red=0,green=0,blue=0){ if(pev_valid(ent)){ new Float:color[3]; color[0]=float(red); color[1]=float(green); color[2]=float(blue); set_pev(ent,pev_rendermode, kRenderTransAdd); set_pev(ent,pev_renderfx,(width)?kRenderFxGlowShell:kRenderFxNone); set_pev(ent,pev_rendercolor,color); set_pev(ent,pev_renderamt,0); } }narazie nie widac ent'u ale tez nie widac glow'a
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Polaczenie transadd i glow
Temat rozp.
DarkGL
, 21.04.2011 23:59
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 21.04.2011 23:59
Probuje polaczyc te dwa efekty co chce osiagnac ? nie widac modelu ale widac glow
#2
Napisano 22.04.2011 00:31
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: set_rendering(iEnt[iPos][id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderTransColor, 1)
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: set_rendering(iEnt[iPos][id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderTransColor, 1)
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych