Witam chodzi mi o to żeby pozmieniać bindy zamiast użytku "e"
Był inny tryb. np.
mine
rocket
itp.
żeby dało się zbindować.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 21.04.2011 20:09
Stwórz parę publiców na wzór tego:
To do plugin_init:
A to na koniec:
A żeby usunąć działanie rakiety spod klawisza "e", usuń z UzyjPrzedmiotu to:
public Rakieta(id)
if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
StworzRakiete(id);
To do plugin_init:
register_clcmd("rakieta", "Rakieta");
A to na koniec:
public client_authorized(id)
{
client_cmd("bind z rakieta");
}
A żeby usunąć działanie rakiety spod klawisza "e", usuń z UzyjPrzedmiotu to:
if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
StworzRakiete(id);
#3
Napisano 21.04.2011 20:41
Testne i jak będzie działać dam = i edita.
Działa.
Działa.
Użytkownik ELOS edytował ten post 21.04.2011 21:26
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych