Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nowe itemy

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 21.04.2011 19:50

mam problem nie weim jak zrobic te itemy:

Speed - jest szybszy
Kameleon-stroj wroga
Max HP- dostaje 1000hp zrobilem
Widmo - ma 5hp jest niewidzialny i zabiera po 200dmg z roznej broni
Duch- na noze jest niewidzialn

i pytanie czy potrafi ktos zrobic item:
teleport- jak sie gdzies celownikeim nakieruje to tam go teleportuje albo takie cos jak na diablomodzie

Załączone pliki


Użytkownik Jambi edytował ten post 21.04.2011 21:14

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 21.04.2011 20:24

1. Do public Odrodzenie, w warunku z itemem:
szybkosc_gracza[id] += 50.0;

2. j/w
ZmienUbranie(id, 0);

3. j/w
set_user_health(id, 1000)

Musi to się znajdować po:
set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);

4. j/w
set_user_health(id, 5);

I dodaj jeszcze do TakeDamage (też w warunku z itemem):
damage += 200.0;

5. Do CurWeapon:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 21.04.2011 21:08

a dokladniej punkty 2, 4?

a w 5
wystarczy dopisac tylko:

5. Do CurWeapon:

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
        if(weapon == CSW_KNIFE)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
        else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}



i widmo ma byc tez niewidzialny


wytlumacz lepiej;p

Użytkownik Jambi edytował ten post 21.04.2011 21:27

  • +
  • -
  • 0

#4 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 22.04.2011 14:37

Dodawanie klasy z niewidzialnością na nożu

sam sprobuj :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych