Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Bugowanie itemowmam maly problem z itemami

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 19.04.2011 18:59

Witam dodałem wczoraj kilka itemów wszystko ładnie się skomplikowało jednak itemy się zbugowały a mianowicie :

Solider - gdzie dostaje sie m4a1 i powinno się tylko z niego miec 1/10 szans na zabicie od razu ( a jest że np. gdy klasa ma w podstawie 2 bronie załóżmy famasa i gaila to i z tych broni również zabija 1/10 :( )

Kamikadze- to samo tylko wieksze szanse i dostaje sie ak47

glockman- to samo tylko glock się dostaje

msciciel- dostaje sie tmp i rowniez ma szanse na zabicie od razu

cos jest nie tak cos sie buguje.

daje wam kod z take damage:


if(weapon== CSW_TMP)
	{
               if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 48 && random(9) == 1)
                        damage = float(health);
        }
	if(weapon== CSW_GLOCK18)
	{
               if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 46 && random(5) == 1)



if(weapon== CSW_AK47)
	{
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 45 && random(8) == 1)
                        damage = float(health);
        }
	if(weapon== CSW_M4A1)
	
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 42 && random(10) == 1)
                        damage = float(health);
        }

moze cos jest nie tak z gory dziekuje zaznaczam ze ani jednego bledu przy komplikacji nie ma.

Użytkownik Grzesiek edytował ten post 19.04.2011 18:59

  • +
  • -
  • 0

#2 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 19.04.2011 21:11

daj sam to ci zrobie
  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.04.2011 21:13

Solider - gdzie dostaje sie m4a1 i powinno się tylko z niego miec 1/10 szans na zabicie od razu ( a jest że np. gdy klasa ma w podstawie 2 bronie załóżmy famasa i gaila to i z tych broni również zabija 1/10 :( )

Pewnie ma ustawione na bronie a powinien raczej mieć tylko na M4a1.
  • +
  • -
  • 0

#4 Krotix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:100
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 20.04.2011 07:07

zaraz ci wysle tak jak jest u mnie 1/15 z m4a1

Użytkownik krotix edytował ten post 20.04.2011 07:31

  • +
  • -
  • 0

#5 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 20.04.2011 07:24

nr itemów są liczby 45 i 42 i według mnie tam się wpisuje nr itemów, karioo ale dokładnie jak to zrobić?

Użytkownik Grzesiek edytował ten post 20.04.2011 07:25

  • +
  • -
  • 0

#6 Krotix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:100
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Mława
Offline

Napisano 20.04.2011 07:27

<_<
spojrz na moj piradnik tam gdzie masz 42 i 45 to zostaw ale tam tez musi byc numer itemu :angry:
CZY TO TAK TRODNO POJAC:'( :'( :'( :'( :'(

Dodano 20 kwiecień 2011 - 07:28:
czekaj wysle ci jak ja mam <_<

Dodano 20 kwiecień 2011 - 07:30:
czekaj wysle ci jak ja mam <_<
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 36 && random(15) == 1)
damage = float(health);

sorry tak to u mnie wyglada 1/15 z m4a1 ;P

Użytkownik krotix edytował ten post 20.04.2011 07:32

  • +
  • -
  • 0

#7 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 20.04.2011 07:32

zobacz ty podając tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 36 && random(15) == 1)

podałeś to w takiej samej formie jak ja mam

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 45 && random(8) == 1)

u ciebie jest 1/15 z itemu o nr 36

a u mnie 1/8 z itemu o nr 45

tyle ze tam w nawiasie masz [this] a u mnie jest [idattacker]

Użytkownik Grzesiek edytował ten post 20.04.2011 07:33

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych