Mam prośbę, czy ktoś mógłby mi podać, jak powinien wyglądać prawidłowy plik server.cfg ??
Bo mam dziwne wrażenie, że mam coś tam źle
++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
server.cfg ??
Temat rozp. Krix, 20.12.2008 11:39
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.12.2008 11:39
#2 Gość__*
Napisano 20.12.2008 11:46
To zależy pod typ rozgrywki, na jakiem sprzęcie stoi serwer. Najlepiej daj swój serwer.cfgMam prośbę, czy ktoś mógłby mi podać, jak powinien wyglądać prawidłowy plik server.cfg ??
Bo mam dziwne wrażenie, że mam coś tam źle
++
#3
Napisano 20.12.2008 11:55
Serwer mam w gameserv.pl, tryb TP
Mój:
Mój:
// Skonfiguruj pliki serwera Dedykowanego // Te komendy są odpowiedzialne, za prawidłowy start serwera // Wyłącz auto aim sv_aim 0 // Wyłącz klientów, zapauzuj serwer pausable 0 // Domyślna nazwa serwera hostname "[D]efusing [E]lite [TP][PL] @ GameServ.pl" // Max poruszanie się sv_maxspeed 320 // Czas mapy mp_timelimit 20 mp_mirrordamage 1 sv_cheats 0 // Ładowanie plików banów exec listip.cfg exec banned.cfg sv_lan 1 // dla serwera Steam rcon_password "Moje hasło RCON" sv_password "de"
#4 Gość__*
Napisano 20.12.2008 11:58
/ Nazwa serwera. hostname "Nazwa serwera @ nazwa.pl" // Haslo na serwer. W przypadku serwera prywatnego nie mozna go zdejmowac! sv_password // Haslo do zalogowania się na rcon. rcon_password haslo // Adres e-mail admina serwera. sv_contact [email protected] // Rejon swiata, w ktorym znajduje sie serwer (3 - Europa). sv_region 3 // WCZYTYWANE PLIKI // Config wczytywany przy uruchamianiu serwera. servercfgfile server.cfg // Config wczytywany przy zmianie mapy. mapchangecfgfile server.cfg // Lista banow z serwisu www.blacklisted.pl. exec blacklisted.cfg // Lista zbanowanych adresow IP. exec listip.cfg // Lista zbanowanych SteamID. exec banned.cfg // Zapisywanie zbanowanych na serwerze SteamID. writeid // USTAWIENIA DOTYCZACE ROZGRYWKI // Mozliwosc pauzowania rozgrywki. pausable 0 // Mozliwosc wejscia na speca na poczatku rundy. allow_spectators 1 // Czas na kupowanie (w minutach). mp_buytime 3 // Dlugosc trwania rundy (w minutach). mp_roundtime 1.75 // Mozliwosc zranienia bronia graczy z tej samej druzyny. mp_friendlyfire 0 // Czas od podlozenia do wybuchu bomby <sekundy> mp_c4timer 35 // Czas na poczatku rundy, w ktorym nie mozna sie poruszac (w sekundach). mp_freezetime 2 // Czarny ekran po smierci. mp_fadetoblack 0 // Slychac bieganie graczy. mp_footsteps 1 // Mozliwosc uzywania latarki. mp_flashlight 1 // Mozliwosc wlaczenia przez graczy wspomagania celownia. mp_autocrosshair 0 // Zapisuje logi do pliku. mp_logfile 1 // Zapisuje rozmowy w logach. mp_logmessages 1 // Szczegolowosc zapisywanych logow. mp_logdetail 2 // Startowa ilosc pieniedzy. mp_startmoney 800 // Dlugosc trwania mapy (w minutach). mp_timelimit 25 // Wspomaganie celowania graczy. sv_aim 0 // Mozliwosc wpisywania kodow. sv_cheats 0 // Maksymalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza. sv_maxrate 25000 // Minimalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza. sv_minrate 5000 // Czestotliwosc odswiezania stanu gry przez serwer. Ustawianie ponad 350 jest zabronione! sys_ticrate 350 // FPSY u klienta (Nie ruszac) fps_max 300 // Maksymalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza. sv_maxupdaterate 101 // Minimalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza. sv_minupdaterate 20 // Predkosc poruszania sie gracza. sv_maxspeed 320 // Moc grawitacji. sv_gravity 800 // Mozliwosc poruszania sie w trakcie skoku. sv_airmove 1 // Przyspieszenie poruszania w trakcie skoku. sv_airaccelerate 10 // Wielkosc obiektu gracza przy wykrywaniu kolizji z innymi obiektami w grze. sv_clienttrace 1 // Mozliwosc slyszenia przez druzyne przeciwna tego co mowisz przez mikrofon. sv_alltalk 0 // Ilosc HLTV, ktore moga sie podlaczyc do serwera. sv_proxies 1 // Sila tarcia pomiedzy graczem, a obiektami w grze. edgefriction 2 // Predkosc z jaka serwer wspoldziala z gra. host_framerate 0 //Kodek dźwięku sv_voicecodec "voice_speex" log onMasz ;-)
#5
Napisano 20.12.2008 12:11
Thx
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych