Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

bug itemow 2

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 19.04.2011 08:12

a wiec tak mam zrobiony 2 itemy paczke rakiet - co runde dostaje sie 2 i paczke dynamitow co runde dostaje sie 2
a problem taki ze jak sie nie wykorzysta w 1 rundzie 2 rakiet to przechodza na nastepna runde...
kto zrobi tak ze nie dodaje kolejnych 2 tylko zeby bylo mozna miec 2 ale jak przy wsparciu i demeliszions(czy jakos tak) bylo mozna miec 4

Załączone pliki


Użytkownik Jambi edytował ten post 19.04.2011 08:56

  • +
  • -
  • 0

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 20.04.2011 18:55

public Odrodzenie(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

set_rendering ( id,kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderNormal,255 ) ;
set_user_gravity(id, 1.0);

if(nowa_klasa_gracza[id])
{
klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
nowa_klasa_gracza[id] = 0;
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
switch(get_user_team(id))
{
case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
case 2: give_item(id, "weapon_usp");
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
}

if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

po tym dodaj:

if(!klasa_gracza[id] == Wsparcie && !klasa_gracza[id] == Demolitions)
{
ilosc_dynamitow_gracza[id]=0
ilosc_rakiet_gracza[id]=0
}

  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych