Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moc do itemu ( najlpiej tez do klasy)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 HardcoR AnGeL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:90
  • GG:
  • Imię:Jacek
  • Lokalizacja:Diablo Mod
Offline

Napisano 18.04.2011 19:30

Witam Was
Czy Mógłby mi to ktos napisac(proszę juz z 3 raz) Moc na grawitacje i szybkosc do itemu?
Najlepiej Tez te moce do klasy i proszę nie pisac "wez zobacz jak ma ninja i zrob" Wiem Ze sam powinienem ale sie dopiero ucze i moze na waszych przykladach zrobie sam cos.
PS: Jesli Mi ktos pomogl niech jeszcze napisze jak dodac taka moc jak ma paladyn ze odbija czasami pociski od glowy.
Beda Plusy za kazda pomoc. :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.04.2011 19:39

moc Paladyna ze odbija pociski
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo
		{
			if(after_bullet[id]>0)
			{
				if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]--
				else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]--
				after_bullet[id]--
			}
			set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)




tu masz wyrzsze skakanie/zmniejszona grawitacja +jak nacisniesz e w gorze spadniesz na ziemie i zabijesz wrogow
case XXX:
		{
			player_item_name[id] = "Nazwa_itemu"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_gravity[id] = random_num(1,5) //tu ustawiasz mniejsza grawitacje
			
			if (is_user_alive(id))
				set_gravitychange(id)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])	
		}

Jak jest do szybkosci nie wiem ;/

Użytkownik Divic edytował ten post 18.04.2011 19:40

  • +
  • -
  • 0

#3 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 23.04.2011 08:34

Grawitacja do itemu:
Szukasz funkcji:
public set_gravitychange

Dodajesz pod:
		if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}

To:
else if(player_item_id[id] == XX)
{
set_user_gravity(id, Y.YY)
}


XX - Numer itemu.
Y.YY - grawitacja. (0.5 = 400, 0.25 = 200, 1.0 = 800)

Do klasy tak samo tylko, że:
else if(player_class[id] == NazwaKlasy)
{
set_user_gravity(id, Y.YY)
}



Co do szybkości:

Szukasz:
public set_speedchange

I dodajesz tam pod:
 else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)

To:
else if(player_item_id[id] == XX) speeds = YY + floatround(player_dextery[id]*1.3)


XX - numer itemu
YY - ilosc dodatkowe szybkosci.

Dodano 23 kwiecień 2011 - 12:33:
Co do odbijania pocisków:
Szukasz:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)

I zmieniasz na:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) ||(player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,X)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)


X - prawdopodobienstwo. (x = 9 szansa na odbicie 1/10.)
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych