Witam Was
Czy Mógłby mi to ktos napisac(proszę juz z 3 raz) Moc na grawitacje i szybkosc do itemu?
Najlepiej Tez te moce do klasy i proszę nie pisac "wez zobacz jak ma ninja i zrob" Wiem Ze sam powinienem ale sie dopiero ucze i moze na waszych przykladach zrobie sam cos.
PS: Jesli Mi ktos pomogl niech jeszcze napisze jak dodac taka moc jak ma paladyn ze odbija czasami pociski od glowy.
Beda Plusy za kazda pomoc.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Moc do itemu ( najlpiej tez do klasy)
Temat rozp. HardcoR AnGeL, 18.04.2011 19:30
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.04.2011 19:30
#2
Napisano 18.04.2011 19:39
moc Paladyna ze odbija pociski
tu masz wyrzsze skakanie/zmniejszona grawitacja +jak nacisniesz e w gorze spadniesz na ziemie i zabijesz wrogow
Jak jest do szybkosci nie wiem ;/
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1) // w miejsce (0,8) ustawiasz prawdopodobienstwo { if(after_bullet[id]>0) { if(ultra_armor[hit]>0) ultra_armor[hit]-- else if(player_ultra_armor_left[hit]>0)player_ultra_armor_left[hit]-- after_bullet[id]-- } set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
tu masz wyrzsze skakanie/zmniejszona grawitacja +jak nacisniesz e w gorze spadniesz na ziemie i zabijesz wrogow
case XXX: { player_item_name[id] = "Nazwa_itemu" player_item_id[id] = rannum player_b_gravity[id] = random_num(1,5) //tu ustawiasz mniejsza grawitacje if (is_user_alive(id)) set_gravitychange(id) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id]) }
Jak jest do szybkosci nie wiem ;/
Użytkownik Divic edytował ten post 18.04.2011 19:40
#3
Napisano 23.04.2011 08:34
Grawitacja do itemu:
Szukasz funkcji:
Dodajesz pod:
To:
XX - Numer itemu.
Y.YY - grawitacja. (0.5 = 400, 0.25 = 200, 1.0 = 800)
Do klasy tak samo tylko, że:
Co do szybkości:
Szukasz:
I dodajesz tam pod:
To:
XX - numer itemu
YY - ilosc dodatkowe szybkosci.
Dodano 23 kwiecień 2011 - 12:33:
Co do odbijania pocisków:
Szukasz:
I zmieniasz na:
X - prawdopodobienstwo. (x = 9 szansa na odbicie 1/10.)
Szukasz funkcji:
public set_gravitychange
Dodajesz pod:
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
To:
else if(player_item_id[id] == XX)
{
set_user_gravity(id, Y.YY)
}
XX - Numer itemu.
Y.YY - grawitacja. (0.5 = 400, 0.25 = 200, 1.0 = 800)
Do klasy tak samo tylko, że:
else if(player_class[id] == NazwaKlasy)
{
set_user_gravity(id, Y.YY)
}
Co do szybkości:
Szukasz:
public set_speedchange
I dodajesz tam pod:
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
To:
else if(player_item_id[id] == XX) speeds = YY + floatround(player_dextery[id]*1.3)
XX - numer itemu
YY - ilosc dodatkowe szybkosci.
Dodano 23 kwiecień 2011 - 12:33:
Co do odbijania pocisków:
Szukasz:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
I zmieniasz na:
if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn && random_num(0,8)==1) ||(player_class[hit]==NazwaKlasy && random_num(0,X)==1) || random_num(0,player_ultra_armor_left[hit])==1)
X - prawdopodobienstwo. (x = 9 szansa na odbicie 1/10.)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych