1
w
public client_PreThink ( id )
dodaj
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Ninja && weapon == CSW_C4 )) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)
2.
Tak nie jest.
Jeśli tak chcesz zrobić można dać
w
public set_renderchange(id)
zamien
else if(invisible_cast[id]==1)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}
na
else if(invisible_cast[id]>0)
{
if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255 - invisible_cast[id])
}
Powinno działać i teraz ile dasz w
invisible_cast[id]
tyle zredukuje widzialnosci
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 18.04.2011 18:11