Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Grawitacja na dr
#1
Napisano 17.04.2011 16:36
Zapraszam na www.cs-wodzislaw.pl Nowa odsłona !
#2
Napisano 17.04.2011 16:46
/* * * Author: Cheesy Peteza * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005) * * * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike. * * Cvars: * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable. * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required) * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled * and how to use it if bh_autojump enabled. * * Requirements: AMXModX 0.16 or greater * * */ #include <amxmodx> #include <engine> #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground public plugin_init() { register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza") register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER) register_cvar("bh_enabled", "1") register_cvar("bh_autojump", "1") register_cvar("bh_showusage", "1") } public client_PreThink(id) { if (!get_cvar_num("bh_enabled")) return PLUGIN_CONTINUE entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping if (!get_cvar_num("bh_autojump")) return PLUGIN_CONTINUE // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return PLUGIN_CONTINUE if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return PLUGIN_CONTINUE new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation } return PLUGIN_CONTINUE } public client_authorized(id) set_task(30.0, "showUsage", id) public showUsage(id) { if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") ) return PLUGIN_HANDLED if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) { client_print(id, print_chat, "[AMX] Bunny hopping is enabled on this server. You will not slow down after jumping.") } else { client_print(id, print_chat, "[AMX] Auto bunny hopping is enabled on this server. Just hold down jump to bunny hop.") } return PLUGIN_HANDLED }
#3
Napisano 17.04.2011 16:47
Dodano 17 kwiecień 2011 - 16:52:
Nie działa..Gdy robie BH na SPACE+CTRL TO NIE MOGE NP CZEGOS NA OKOLO PRZESKOCZYC BO MNIE ZNOSI.JEST TAK GDY NIE MA GRAWITACJI A DODALEM TO DO AMXX.CFG
Zapraszam na www.cs-wodzislaw.pl Nowa odsłona !
#4
Napisano 17.04.2011 16:52
sv_airaccelerate 999
i zrestartuj serwer
#5
Napisano 17.04.2011 17:01
sv_airaccelerate 999
do server.cfg i nic nadal to samo gdy na ctrl+space to nie mozna dobrze skakac>
Zapraszam na www.cs-wodzislaw.pl Nowa odsłona !
#6
Napisano 17.04.2011 17:25
#7
Napisano 17.04.2011 18:33
#8
Napisano 18.04.2011 13:13
Powodzenia;) OD kiedy cvary serwera dodaje się do server.cfg?do server.cfg dopisz
sv_airaccelerate 999
i zrestartuj serwer
sv_airaccelerate 999 dodaj do amxx.cfg w amxmodx/configs/
#9
Napisano 18.04.2011 13:27
#10
Napisano 18.04.2011 14:31
#11
Napisano 19.04.2011 22:14
Wgraj plugin bh, który dołączyłem (skompilowany plugin kolegi z góry) i tyle.
Jeszcze jedno - nie rób bh z CTRL, bo kiepsko to wychodzi, sam dobrze o tym wiem bo testowałem. Nie ma znaczenia tak naprawdę czy umiesz pr0 bh czy dopiero zaczynasz, ale przy prędkościach 500+ na "zakręcie" z CTRL będzie spowalniać.
Załączone pliki
#12
Napisano 20.04.2011 06:07
If you can dream it, you can do it.
#13
Napisano 20.04.2011 07:43
lub na serwerze wpisz amx_cvar sv_airaccelerate 999 musi za działać
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych