Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 TypeR

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 16.04.2011 21:31

Witam, zadawałem to pytanie w innym temacie lecz odbiegał on od poprzedniego, a pozatym tutaj opisze to bardziej.
Chodzi mi dokładnie o model broni którą damy komendą np /ak (ak47)
Domyśliłem się ze ścieżki do modelów należy dopisać pod modułami:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

--->TUTAJ<---

Lecz co dalej? Co należy napisać aby zmienić model? Chodzi mi o zmiane WYŁĄCZNIE broni z komendy
  • +
  • -
  • 0

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 490
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.04.2011 21:36

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting -> Pytania


#3 Daku

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 17.04.2011 10:09

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new g_ak[id]

new const AK[] = "models/ak/v_ak.mdl"

public plugin_init()
{
register_plugin("COD : MW 2", "1.0 Alpha", "Daku")
register_event("CurWeapon","CurrentWeapon","be","1=1")


register_clcmd("say /ak", "daj_ak")
}
public plugin_precache()
{
precache_model(AK)
}

public client_putinserver(id)
{		
g_ak[id]=false
}
publuc daj_ak(id)
{
g_ak[id] = true
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
}

public CurrentWeapon(id)
{
	if (!is_user_alive(id)) return;
	
	new current_weapon = get_user_weapon(id)
	
	if(current_weapon == CSW_AK47 || g_ak[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, AK)
	}else return
}


powinno zadziałać
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2011 10:49

up nie za ciekawy ten kod
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define EXTRAOFFSET_WEAPONS            4
#define OFFSET_WEAPONTYPE            43
#define OFFSET_WPN_LINUX  4
#define OFFSET_WPN_WIN 	  41
#define get_weapon_id(%1) get_pdata_int(%1,OFFSET_WEAPONTYPE,EXTRAOFFSET_WEAPONS)

new bool:g_ak[33]

new const AK[] = "models/ak/v_ak.mdl"

public plugin_init()
{
	register_plugin("COD : MW 2", "1.0 Alpha", "Daku")
	
	static const g_szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }

	
	for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++)
		if (g_szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szWpnEntNames[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1)
	
	
	register_clcmd("say /ak", "daj_ak")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(AK)
}

public client_putinserver(id)
{		
	g_ak[id]=false
}

public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent)
{
	static owner
	owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, OFFSET_WPN_WIN, OFFSET_WPN_LINUX);
	
	static weaponid
	weaponid = get_weapon_id(weapon_ent)
	
	if(weaponid == CSW_AK47 && g_ak[owner]){
		set_pev(owner, pev_viewmodel2, AK)
	}
}

public daj_ak(id)
{
	g_ak[id] = true
	fm_give_item(id, "weapon_ak47")
}

  • +
  • -
  • 0

#5 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 17.04.2011 13:36

Ok więc tak... Próbowałem i próbowalem. UDAŁO MI SIĘ tzn pojawiało się to co miało za AWP (bo nowy plugin robiłem) Lecz chodziło mi wyłącznie aby pojawiało się po wpisaniu komendy /xbow (po kupieniu normalnego AWP w sklepie miało być normalne AWP) A było niestety tak jak pisze... wszędzie pojawiał sie zamieniony model... ;/
Wklejam CAŁY kod

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "crossbow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"

new bool:podmien_model[33]  

public  plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /xbow", "buy_xbow")
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public  buy_xbow(id) 	
	{
	give_item(id, "weapon_awp") 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); 
	podmien_model[id] = true  
}



public plugin_precache() 
{ 
	precache_model("models/p_crossbow.mdl"); 
	precache_model("models/v_crossbow.mdl"); 
	precache_model("models/w_crossbow.mdl"); 
	precache_model("models/crossbow_bolt.mdl");
	precache_sound("weapons/xbow_fire1.wav");
	precache_sound("weapons/xbow_hit1.wav");
	precache_sound("weapons/xbow_hitbod1.wav");
	precache_sound("weapons/xbow_reload1.wav");	
}

public CurWeapon(id) 
{ 
	new weapon = read_data(2); 
	{
		if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id]) 
		{ 
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_crossbow.mdl") 
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_crossbow.mdl") 
		} 
	} 
}

  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2011 15:40

dodaj
public client_connect(id){
podmien_model[id] = false
}
zamiast takiej metody polecalbym zapisywanie sobie numeru entity dawanej broni
  • +
  • -
  • 0

#7 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 17.04.2011 16:05

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "crossbow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"

new bool:podmien_model[33]  

public  plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /xbow", "buy_xbow")
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public  buy_xbow(id) 	
	{
	give_item(id, "weapon_awp") 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30); 
}

public client_connect(id){
podmien_model[id] = false
}

public plugin_precache() 
{ 
	precache_model("models/p_crossbow.mdl"); 
	precache_model("models/v_crossbow.mdl"); 
	precache_model("models/w_crossbow.mdl"); 
	precache_model("models/crossbow_bolt.mdl");
	precache_sound("weapons/xbow_fire1.wav");
	precache_sound("weapons/xbow_hit1.wav");
	precache_sound("weapons/xbow_hitbod1.wav");
	precache_sound("weapons/xbow_reload1.wav");	
}

public CurWeapon(id) 
{ 
	new weapon = read_data(2); 
	{
		if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id]) 
		{ 
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_crossbow.mdl") 
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_crossbow.mdl") 
		} 
	} 
}

I dalej broń z sklepu jest ta sama co z komendy /xbow (ciągle kusza)
  • +
  • -
  • 0

#8 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2011 19:00

Forward client_buy

Wykryj że jeżeli kupił ak to zmienna przyjmuje warnek false.

Użytkownik diablix edytował ten post 17.04.2011 19:02

  • +
  • -
  • 0

#9 TypeR

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:53
Offline

Napisano 17.04.2011 20:30

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "crossbow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"

new bool:podmien_model[33]  

public  plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /xbow", "buy_xbow")
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public  buy_xbow(id) {
	give_item(id, "weapon_awp") 
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30) 
	podmien_model[id] = true
}

public client_connect(id) {
	podmien_model[id] = false
}

public plugin_precache() 
{ 
	precache_model("models/p_crossbow.mdl"); 
	precache_model("models/v_crossbow.mdl"); 
	precache_model("models/w_crossbow.mdl"); 
	precache_model("models/crossbow_bolt.mdl");
	precache_sound("weapons/xbow_fire1.wav");
	precache_sound("weapons/xbow_hit1.wav");
	precache_sound("weapons/xbow_hitbod1.wav");
	precache_sound("weapons/xbow_reload1.wav"); 
}

public CurWeapon(id) 
{ 
	new weapon = read_data(2); 
	{
		if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id]) 
		{ 
			entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_crossbow.mdl") 
			entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_crossbow.mdl") 
		} 
	} 
}

Co jest źle? Dalej 1 model zastąpia wszystkie AWP'ki

EDIT:

Spróbowałem sie podapsować do tego pluginu od DarkGL'a z AK i wyszło mi takie coś lecz dalej wszędzie jest jeden model a nie jest podzielone na to że w sklepie normalne AWP a za pomocą komendy Kusza
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#define EXTRAOFFSET_WEAPONS            4
#define OFFSET_WEAPONTYPE            43
#define OFFSET_WPN_LINUX  4
#define OFFSET_WPN_WIN 	  41
#define get_weapon_id(%1) get_pdata_int(%1,OFFSET_WEAPONTYPE,EXTRAOFFSET_WEAPONS)

#define PLUGIN "crossbow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"

new const V_MODEL[] = "models/v_crossbow.mdl"

new bool:podmien_model[33]  

public  plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	static const g_szWpnEntNames[][] = { "", "weapon_p228", "", "weapon_scout", "weapon_hegrenade", "weapon_xm1014", "weapon_c4", "weapon_mac10",
	"weapon_aug", "weapon_smokegrenade", "weapon_elite", "weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550",
	"weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249",
	"weapon_m3", "weapon_m4a1", "weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_flashbang", "weapon_deagle", "weapon_sg552",
	"weapon_ak47", "weapon_knife", "weapon_p90" }
	
	for (new i = 1; i < sizeof g_szWpnEntNames; i++)
	if (g_szWpnEntNames[i][0]) RegisterHam(Ham_Item_Deploy, g_szWpnEntNames[i], "ham_ItemDeploy_Post", 1)

	register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(V_MODEL)
}

public client_putinserver(id)
{		
	podmien_model[id]=false
}

public ham_ItemDeploy_Post(weapon_ent)
{
	static owner
	owner = get_pdata_cbase(weapon_ent, OFFSET_WPN_WIN, OFFSET_WPN_LINUX);
	
	static weaponid
	weaponid = get_weapon_id(weapon_ent)
	
	if(weaponid == CSW_AWP && podmien_model[owner]){
		set_pev(owner, pev_viewmodel2, V_MODEL)
	}
}

public daj_kusze(id)
{
	podmien_model[id] = true
	give_item(id, "weapon_awp")
}

Dodano 20 kwiecień 2011 - 16:59:
Refresh

Użytkownik TypeR edytował ten post 20.04.2011 15:16

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych