Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Grawitacja na komende


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rabbit

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 16.04.2011 07:37

Mógłby mi ktoś dodać do tego .sma że jak wpiszemy /grawitacja ( oczywiście mając Vipa ) to mamy 2x mniejszą grawitacje, taką jak mamy ustawioną w kodzie?

Stawiam + !

Użytkownik Rabbit edytował ten post 17.04.2011 08:58

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.04.2011 07:45

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Dr vip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Truposz[WWL]"
#define VIP ADMIN_LEVEL_H

new maxplayers
new gmsgSayText

static const COLOR[] = "^x04"
static const COLOL[] = "^x03"

new const VIP_MODEL_PATH[] = "models/player/vipekk/vipekk.mdl";
new const VIP_MODEL[] = "vipekk";

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "przywileje", 1);
	register_clcmd("say", "handle_say")
	gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
        register_clcmd("say /grawitacja", "grava")
	
	maxplayers = get_maxplayers();
	
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(VIP_MODEL_PATH);
}

public przywileje(id){
	if(get_user_flags(id) & VIP){
		set_user_health(id, 70);
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		cs_set_user_model(id, VIP_MODEL);
	}
}
public handle_say(id)
{
	new said[192]
	read_args(said,192)
	if(( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1) || contain(said, "/vips") != -1)
		set_task(0.1,"print_viplist", id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_viplist(user) 
{
	new adminnames[33][32]
	new message[256]
	new id, count, x, len
	
	for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
		if(is_user_connected(id))
		if(get_user_flags(id) & VIP)
		get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
	
	len = format(message, 255, "%sAktualnie: ",COLOL)
        
        if(count > 0) {
		for(x = 0 ; x < count ; x++) {
			len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
			if(len > 96 ) {
				print_message(user, message)
				len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
			}
		}
		print_message(user, message)
	}
	else {
		len += format(message[len], 255-len, "Brak")
		print_message(user, message)
	}
	
}

print_message(id, msg[])
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
public grava(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
set_user_gravity (id, 0.70)
}
}
Lub inny vip z komenda na gravite
[VIP] DeathRun VIP! - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 Rabbit

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 16.04.2011 08:50

Możesz zrobić tak że jak wpisujesz /grawitacja to jest do konca mapy, a jak chcesz ją wyłączyć to jeszcze raz to samo, żeby nie wpisywać co raz na rundę.
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 16.04.2011 09:06

[VIP] DeathRun VIP! - AlliedModders
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 Rabbit

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 16.04.2011 09:22

Nie chodzi mi o ten plugin, chcę żebyś dorobił do tego kodu.

Możesz zrobić tak że jak wpisujesz /grawitacja to jest do konca mapy, a jak chcesz ją wyłączyć to jeszcze raz to samo, żeby nie wpisywać co raz na rundę.


  • +
  • -
  • 0

#6 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 16.04.2011 09:39

W kodzie jest 0.7 grawitacji to dałem 0.35 czyli jest 700 to dałem 350. Chyba o to chodziło ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Dr vip"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Truposz[WWL]"

#define VIP ADMIN_LEVEL_H

new maxplayers
new gmsgSayText

new bool:gravhave[33];
new bool:uzyl[33];

static const COLOR[] = "^x04"
static const COLOL[] = "^x03"

new const VIP_MODEL_PATH[] = "models/player/vipekk/vipekk.mdl";
new const VIP_MODEL[] = "vipekk";

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /grawitacja","grava",ADMIN_LEVEL_H);
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "przywileje", 1);
	register_clcmd("say", "handle_say")
	gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
	
	maxplayers = get_maxplayers();
	
}

public plugin_precache()
{
	precache_model(VIP_MODEL_PATH);
}

public przywileje(id){
	if(get_user_flags(id) & VIP){
		set_user_gravity (id, 0.70);
		set_user_health(id, 70);
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		cs_set_user_model(id, VIP_MODEL);
	}
}
public handle_say(id)
{
	new said[192]
	read_args(said,192)
	if(( containi(said, "who") != -1 && containi(said, "admin") != -1) || contain(said, "/vips") != -1)
		set_task(0.1,"print_viplist", id)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public print_viplist(user) 
{
	new adminnames[33][32]
	new message[256]
	new id, count, x, len
	
	for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
		if(is_user_connected(id))
		if(get_user_flags(id) & VIP)
		get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
	
	len = format(message, 255, "%sAktualnie: ",COLOL)
        
        if(count > 0) {
		for(x = 0 ; x < count ; x++) {
			len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
			if(len > 96 ) {
				print_message(user, message)
				len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
			}
		}
		print_message(user, message)
	}
	else {
		len += format(message[len], 255-len, "Brak")
		print_message(user, message)
	}
	
}

print_message(id, msg[])
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}

public grava(id)
{
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && !uzyl[id])
	{
		if(!is_user_alive(id))
		{
			set_user_gravity(id,1.0);	
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		uzyl[id] = true;
		gravhave[id] = true;
		set_user_gravity(id,0.35);
	}
	else if (uzyl[id])
	{
		gravhave[id] = false;
		set_user_gravity(id,1.0);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}


Użytkownik DAMIANq edytował ten post 16.04.2011 13:04

  • +
  • -
  • 0

#7 Rabbit

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 16.04.2011 12:37

Chodzi mi o to że teraz musisz co runde wpisywać /grawitacje, ja chce żeby bylo tak:

Wpisujesz /grawitacja i jest na całą mape, a jeżeli chcesz ją wyłączyć to znowu /grawitacja
  • +
  • -
  • 0

#8 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2011 19:51

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define VERSION "0.1"

new bool:gbHasGravity[33];
new iGrav = 700;

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Grawitacja", VERSION, "diablix");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "eventPlayerSpawn", 1);
register_clcmd("say /grawitacja", "cmdGrav");
}

public cmdGrav(id){
if(get_user_flags(id) & ADMIN_RESERVATION){
gbHasGravity[id] = !gbHasGravity[id];
client_print(id, 3, "%s Grawitacje dla vipa!", gbHasGravity[id] ? "Wlaczyles" : "Wylaczyles");
eventPlayerSpawn(id);
}
return 1;
}

public eventPlayerSpawn(id){
if(!gbHasGravity[id]) return;

set_pev(id, pev_gravity, iGrav/800.0);
}


Flaga vipa : b
  • +
  • -
  • 1

#9 Rabbit

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:BP
Offline

Napisano 18.04.2011 13:54

A możesz to dopasować do sma ? ;) Do tego kodu co zamieścił speedkill w 2 poscie?
  • +
  • -
  • 0

#10 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 18.04.2011 14:34

Mógłby ktoś poprawić kod diablixa ? Jest tak, że jak w jakiejś rundzie mamy grawitację włączoną i jest następna runda, to grawitacja jest włączona i nie działa, dlatego trzeba ją wyłączać i włączać znów.

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 21.04.2011 14:29

  • +
  • -
  • 0

#11 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.04.2011 15:20

oto chodziło :) ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "grava"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new bool:isFF = false;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /grawitacja", "OnOff")
}
public OnOff(id)
{
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(isFF)
        {
                isFF = false;
                set_user_gravity (id, 1.0)
        }
        else
        {
                isFF = true;
                set_user_gravity (id, 0.70)
        }
}


  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#12 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 21.04.2011 15:31

To samo.. po zmianie rundy trzeba od nowa właczać, ale lepszy kod byłby diablixa.
  • +
  • -
  • 0

#13 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 21.04.2011 15:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>

#include <hamsandwich>



#define PLUGIN "grava"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "speedkill"



new bool:isFF = false;



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say /grawitacja", "OnOff");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "a", 1);

}

public OnOff(id)

{

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

                return PLUGIN_CONTINUE;

        

        if(isFF)

        {

                isFF = false;

                set_user_gravity (id, 1.0)

        }

        else

        {

                isFF = true;

                set_user_gravity (id, 0.70)

        }

}

public a(id)

{

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

                return PLUGIN_CONTINUE;

        

        if(isFF)

        {

                isFF = false;

                set_user_gravity (id, 1.0)

        }

        else

        {

                isFF = true;

                set_user_gravity (id, 0.70)

        }

}

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#14 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 22.04.2011 08:21

też nie działa, ale już nie rób..
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych