Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z jednym itemkiemDałem moc perku klasie i coś nie śmiga

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 mixerowns8

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:CZ-wa
Offline

Napisano 15.04.2011 20:58

Witam mam mały problem zrobiłem klase która widzi kamperów, ale coś nie działa. Moc tej klasie dałem z perku Peyote Eagle Eye

Kod klasy
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Sokol";
new const opis[] = "Widzi kamperów";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
 {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
        register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;


public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
		return;
		
	if(!ma_klase[host])
		return;
		
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}


Kod perku
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new const perk_name[] = "Eagle Eye";
new const perk_desc[] = "Widzisz niewidzialnych";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
 {
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	ma_perk[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
	ma_perk[id] = false;
	

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
		return;
		
	if(!ma_perk[host])
		return;
		
	set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

Proszę o pomoc z góry dzięki
  • +
  • -
  • 0

#2 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 162
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 15.04.2011 22:07

tego nie powinno byc w plugin_init:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

try:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Sokol";
new const opis[] = "Widzi kamperów";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

if(!is_user_alive(ent))
return;

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych