Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item Przy Zabijaniu Gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jaroo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.04.2011 13:54

Witam , chcialem sie dowiedziec jak zrobic cos takiego jak jest na normlanym diablo mod ze jak zabijemy gracza dostaje sie item a ja mam diablomod ktory ma 50% na zdobycie itemu chce zeby przy kazdym zabijaniu mial item! Dam +

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 15.04.2011 14:58

W death msg znajdź

if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
        {
                show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname) 
                if (random_num(1,2) == 1){
                award_item(kid,0) 
                } 
                award_kill(kid,vid)
                add_respawn_bonus(vid)
                add_bonus_explode(vid)
                add_barbarian_bonus(kid)
                if (player_class[kid] == Barbarzynca)
                refill_ammo(kid)
                set_renderchange(kid)
                savexpcom(vid)
        }
i zamień na

if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
        {
                show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname) 
                award_item(kid,0)
                award_kill(kid,vid)
                add_respawn_bonus(vid)
                add_bonus_explode(vid)
                add_barbarian_bonus(kid)
                if (player_class[kid] == Barbarzynca)
                refill_ammo(kid)
                set_renderchange(kid)
                savexpcom(vid)
        }

Jak nie zadziała jak zrobisz to daj .sam to zam Ci to zmienie.
  • +
  • -
  • 1

#3 Jaroo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 15.04.2011 16:14

dzięki masz +




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych