potrzebuje aby ent ładnie się przesunął do danego origin z swojej pozycji z danym speedem
EngFunc_MoveToOrigin odpada bo
AlliedModders - View Single Post - [INFO] Fakemeta & Ham detailed function descriptions and examples
iEnt must be on ground
moj ent jest w powietrzu
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1
Poruszanie ent'em
Temat rozp. DarkGL, 14.04.2011 21:19
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.04.2011 21:19
#2
Napisano 14.04.2011 21:30
po 1 ustaw mu movetype odpowiedni do lotu, np _fly, oblicz wektor przemieszczeniea
teraz ustaw mu prędkość zgodną z tym wektorem, tj
szybkość wskazuje...szybkość? a wektor wskazuje kierunek
kontroluj szybkośc, im bliżej celu tym mniejsza
większość operacji, które opisałem są zaimplementowane w xs.inc
potem znormalizujwektor = origin_docelowy-origin_bytu
masz wektor przemieszczeniawektor /= dlugosc_wektora
teraz ustaw mu prędkość zgodną z tym wektorem, tj
predkosc = szybkosc*wektor
szybkość wskazuje...szybkość? a wektor wskazuje kierunek
set_pev(ent, pev_velocity, predkosc)
kontroluj szybkośc, im bliżej celu tym mniejsza
większość operacji, które opisałem są zaimplementowane w xs.inc
#3
Napisano 14.04.2011 21:51
pev_velocity oznacza po prostu predkosc ent'u w 3 osiach tak ?
#4
Napisano 15.04.2011 00:03
dokładnie
dajesz Float:{0.0., 0.0, 100.0} i byt leci w górę
dajesz Float:{0.0., 0.0, 100.0} i byt leci w górę