Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poruszanie ent'em


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.04.2011 21:19

potrzebuje aby ent ładnie się przesunął do danego origin z swojej pozycji z danym speedem ;)
EngFunc_MoveToOrigin odpada bo
AlliedModders - View Single Post - [INFO] Fakemeta & Ham detailed function descriptions and examples
iEnt must be on ground
moj ent jest w powietrzu
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.04.2011 21:30

po 1 ustaw mu movetype odpowiedni do lotu, np _fly, oblicz wektor przemieszczeniea

wektor = origin_docelowy-origin_bytu

potem znormalizuj

wektor /= dlugosc_wektora

masz wektor przemieszczenia

teraz ustaw mu prędkość zgodną z tym wektorem, tj

predkosc = szybkosc*wektor


szybkość wskazuje...szybkość? :D a wektor wskazuje kierunek

set_pev(ent, pev_velocity, predkosc)


kontroluj szybkośc, im bliżej celu tym mniejsza :)

większość operacji, które opisałem są zaimplementowane w xs.inc
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.04.2011 21:51

pev_velocity oznacza po prostu predkosc ent'u w 3 osiach tak :)?
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.04.2011 00:03

dokładnie

dajesz Float:{0.0., 0.0, 100.0} i byt leci w górę
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych