Witam.
Ostatnimi czasy dostałem parę pomysłów co dodać do danej klasy.
Jako że do tej pory pracowałem an starym CODzie to nie bardzo orientuję się czy jest możliwość przypisania klasie danego perku.
Chciałbym dodać klasom rzeczy takie jak:
Full magazynek za killa
1/3 Szansy na szybkie przeładowanie (Zwinne palce)
Losowa broń co rundę
1/x Szansy na odrodzenie się na respawnie wroga.
Z góry dzięki za wszelką pomoc
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 replies to this topic
#1
Posted 14.04.2011 11:56
#2
Posted 14.04.2011 13:28
Masz w sma:
Przykład Klasy
case SWAT:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
Na:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "item_[nazwa]");
)
Chyba - Przypuszczam
Mało znam się na Pluginach itp.
TO Powinno cię zainteresować :
A teraz przejdźmy jak zrobić klasę premium:
Szukamy w pluginie
Kod:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i dodajemy do niego naszą klasę premium np:
Kod:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == Nasza_Klasa_Premium && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przykład Klasy
case SWAT:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
Na:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "item_[nazwa]");
)
Chyba - Przypuszczam
Mało znam się na Pluginach itp.
TO Powinno cię zainteresować :
A teraz przejdźmy jak zrobić klasę premium:
Szukamy w pluginie
Kod:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i dodajemy do niego naszą klasę premium np:
Kod:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == Nasza_Klasa_Premium && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Edited by emiona1, 14.04.2011 13:29.
#3
Posted 14.04.2011 14:52
Nowy COD...
To co podałeś/aś to Stary COD
To co podałeś/aś to Stary COD
Also tagged with one or more of these keywords: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuStarted by Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyStarted by Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąStarted by Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Started by Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciStarted by Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users