Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Edycja klas. Brak pewności

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dexi

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 14.04.2011 11:56

Witam.
Ostatnimi czasy dostałem parę pomysłów co dodać do danej klasy.
Jako że do tej pory pracowałem an starym CODzie to nie bardzo orientuję się czy jest możliwość przypisania klasie danego perku.
Chciałbym dodać klasom rzeczy takie jak:
Full magazynek za killa
1/3 Szansy na szybkie przeładowanie (Zwinne palce)
Losowa broń co rundę
1/x Szansy na odrodzenie się na respawnie wroga.

Z góry dzięki za wszelką pomoc
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 emiona1

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:167
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Okolice :D
Offline

Napisano 14.04.2011 13:28

Masz w sma:
Przykład Klasy

case SWAT:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
}

Na:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "item_[nazwa]");
)

Chyba - Przypuszczam :D
Mało znam się na Pluginach itp.


TO Powinno cię zainteresować :D :

A teraz przejdźmy jak zrobić klasę premium:
Szukamy w pluginie
Kod:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



i dodajemy do niego naszą klasę premium np:
Kod:
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Nasza_Klasa_Premium && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik emiona1 edytował ten post 14.04.2011 13:29


#3 Dexi

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Radomsko
Offline

Napisano 14.04.2011 14:52

Nowy COD...
To co podałeś/aś to Stary COD
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych