Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Kilka perków

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.04.2011 18:30

Witam... Chciałbym zrobić kilka perków ale mam problem:
Jak zrobić by z broni x (dokładniej M4) mieć 2x większe obrażenia??

Drugie... Czy to jest prawidłowy kod?:
Chyba jest ciut za dużo modułów, ale nie wiem które usunąć, a które zostawić
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>

#define perk_name "Marzenie komandosa"
#define perk_desc "Dostajesz M4A1 i AK47"

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	cod_give_weapon(id, CSW_M4A1);
	cod_give_weapon(id, CSW_AK47);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_M4A1);
	cod_take_weapon(id, CSW_AK47);
	ma_perk[id] = false;
}

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 11.04.2011 18:31

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 11.04.2011 18:58

1. Daj w TakeDamage coś takiego:
	if(ma_perk[idattacker] && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);

2. Kod jest dobry, tylko do cod_perk_enabled dodaj:
ma_perk[id] = true;

Wydaje mi się, że moduły hamsandwich i fun są tu niepotrzebne.
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych