[quote name='Divic' timestamp='1302604475' post='235825']
hmm nigdy tego nie robiłem ale powinno dzialac na zasadzie itemu : Sword
szukasz
new player_sword[33]
nizej dodajesz
new player_newsword[33]
szukasz
new SWORD_VIEW[]
nizej dodajesz
new NEWSWORD_VIEW[]
Edit1 ( w sumie po co nowa zmienna ?)
Rób tak jak kolega Ci powiedział tylko wszystkie:
player_newsword
na:
player_b_knifemaster
po tabulatorze (TAB) dajesz lokalizacje i nazwę nowego noża
szukasz
precache_model(SWORD_VIEW)
dodajesz nizej
precache_model(NEWSWORD_VIEW)
szukasz
if (is_user_connected(id))
w nim szukasz
if(player_sword[id] == 1)
nad
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)
}
dodajesz
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, NEWSWORD_PLAYER)
}
tutaj nie wiem czy potrzebne ale moze lepiej dodać
szukasz[code]player_sword[id] = 0 [/code]
nizej dodaj
[code]player_newsword[id] = 0 [/code]
w itemach na końcu dodajesz
[code] case xxx:
{
player_item_name[id] = "New Sword"
player_item_id[id] = rannum
player_newsword[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: zadajesz wieksze obrazenia nozem",player_item_name[id])
}[/code]
xxx - numer itemu i zmien za gorze ilosc itemow
jeszcze szukaj
[code]public command_bow(id)[/code]
pod [code] }else if(player_sword[id] == 1)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)
bow[id]=0
}[/code]
dodaj[code]
}else if(player_newsword[id] == 1)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, NEWSWORD_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER) // <- Nie wydaję mi się...(KariiO)
bow[id]=0
}[/code]
Hmmm nie wiem czy będzie dzialac choć powinno niech ktoś mądrzejszy sprawdzi mi sie nudziło uczę się tego wiec dałem coś takiego:P
[/quote]
Co nad wyżej zcrashuje mu serwer...
Jeszcze znajdź:
[code]new SWORD_PLAYER[] = "models/diablomod/p_knife.mdl"[/code]
Dodaj pod:
[code]new NEWSWORD_PLAYER[] = "models/diablomod/p_knife.mdl" //twoja ścieżka[/code]
Edit1(W sumie po co nowa zmienna...)
Rób tak jak Ci napisał z wyjątkiem że wszystkie:
[code]player_newsword[/code]
na:
[code]player_b_knifemaster
Użytkownik KariiO edytował ten post 12.04.2011 13:14